Marketing Manager

Angajator: Grupul Holcim Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2022
    Scurta descriere a companiei

    Despre Holcim România

    Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o stație de măcinare, 27 stații de betoane, trei stații de agregate, două stații de lianți speciali și trei terminale de ciment), Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate și una de BCA) și Geocycle România (trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor).

    Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.

    Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.

    Cerinte

    • Studii superioare in domeniul Marketing sau Comunicare;
    • Experienta pe un post similar de minim 2 ani;
    • Experienta in dezvoltarea si implementarea programelor complexe de marketing;
    • Cunostinte bune de Marketing Digital;
    • Abilitati excelente de comunicare, atat scris, cat si verbal;
    • Abilitati analitice si de rezolvare a problemelor;
    • Coordonare si dezvoltarea echipei;
    • Limba engleza – nivel avansat.

    Responsabilitati

    • Elaboreaza Planul anual de Marketing si Comunicare in conformitate cu obiectivele, initiativele si proiectele dezvoltate in Strategia Nationala si Comerciala;
    • Dezvolta o strategie centrata pe client, cu scopul de a optimiza interactiunile din perspectiva clientului si de a spori loialitatea clienlilor;
    • Conduce dezvoltarea initiativelor digitale cu scopul de a identifica modele noi de afaceri care sa produca fluxuri noi de venituri pentru companie;
    • Proiecteaza, planifica si completeaza un proces de transformare digitala cu scopul de a incorpora o gandire digitala in organizatie si de a oferi raspunsuri rapide la nevoile clientilor;
    • Analizeaza pozitionarea marcii noastre pe piata si cristalizeaza opiniile publicului tinta;
    • Monitorizeaza activitatile de marketing si publicitate pentru a asigura conformarea cu strategia liniei de produse;
    • Elaboreaza strategii de marketing/relatii cu publicul, cu scopul de a imbunatati relatiile cu publicul tinta, extern, de nivel inalt, inclusiv media si formatorii de opinie cheie;
    • Supravegheaza elaborarea comunicarilor tiparite, a materialelor colaterale de marketing si a comunicarii electronice, inclusiv paginile web ale companiei si media noua.