Operator facturare/ contabilitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Operator facturare/ contabilitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Import-Export
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Fagaras
  • Actualizat la: 10.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    -Studii medii finalizate;
    -Cunostinte contabilitate primara;
    -SAP prezinta avantaj;

    Responsabilitati

    -Prelucrarea datelor legate de transporturile de deseuri
    -Pastrarea si actualizarea bazei de date referitoare la clientii servicilor de management deseuri
    -Analiza si actualizarea conditiilor de colaborare cu clientii servicilor de management deseuri
    -Intocmirea cererilor de facturare si transmiterea lor catre departamentul de facturare
    -Administrarea si arhivarea formularelor care insotesc transporturile de deseuri in cadrul uzinei
    -Colaborarea cu furnizorii si colegii din alte departamente si informarea acestora de modificarile care pot interveni
    -Administrarea si arhivarea contractelor facute de companie
    -Intocmirea cererilor de comenzi si a fiselor de parteneri in SAP
    -Rezolvarea si urmarirea pana la plata a facturilor emise de furnizori

    Alte informatii

    -Tichete de masa 25 ron;
    -Prime de sarbatori 500 ron;
    -Prima vacanta 3000 ron/an;
    -Asigurare medicala;
    -Asigurare de viata;
    -26 zile concediu / an;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Ploiesti,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (842)