Specialist HR/ HR Generalist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mentor's Search active.


Vezi toate job-urile Specialist HR/ HR Generalist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Mentor's Search
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Balotesti
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Actualizat la: 08.01.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.

    Cerinte

    • Minimum 5 ani de experienta in HR;
    • Experienta in manangementul proiectelor si implementarea schimbarii;
    • Nivel bun de cunostinte de legislatia muncii;
    • Nivel foarte bun de cunoastere a limbii engleze;
    • Foarte bune abilități de comunicare și de stabilire a relațiilor de calitate cu ceilalți;
    • Abilități de analiză și planificare;
    • Focus ridicat asupra rezultatelor și eficienței proceselor;
    • Foarte bună abilitate de rezolvare a problemelor
    • Excelentă capacitate de luare a deciziilor (inclusiv de propunere a unor soluții alternative factorilor de decizie superiori și implementare rapidă și consistentă a deciziilor);
    • Usurință în a înțelege domeniul de activitate tehnic.
    • Cunoasterea platformei Smartree.

    Responsabilitati


    • Asistă managerii de departament în stabilirea criteriilor pentru un post vacant şi în pregătirea ghidului de interviu;
    • Recomandă managerilor de departament candidaţi pentru interviu, pe baza criteriilor postului;
    • Acordă excelente servicii de consultanţă în domeniul resursele umane tuturor managerilor din companie;
    • Elaborează şi implementează politicile şi procedurile de resurse umane necesare, conform politicii companiei;
    • Menţine o bază de date cu candidaţi pentru recrutare;
    • Conduce interviurile de pre-selecţie şi testările conforme cu forma standardizată;
    • Actualizează procedurile de resurse umane, pe care le prezintă şi le distribuie managementului şi angajaţilor companiei;
    • Gestionează sistemul de salarizare conform politicii companiei;
    • Gestionează planul de instruire pentru a asigura beneficiile maxime ale necesarului de instruire identificat;
    • Întocmeşte un raport lunar pentru rezultate obţinute versus obiective, precum şi alte rapoarte solicitate ad-hoc;
    • Gestionează contractele de muncă, identitatea si documentele angajaţilor (dosarul angajaţilor) companiei conform legislaţiei existente;
    • Asigură concordanţa cu toate legile şi reglementările ce privesc politica de resurse umane.

    Alte informatii

    Scopul postului:

    Scopul postului este de a crea climatul şi condiţiile prin care managementul şi angajaţii Peri să poată optimiza contribuţiile individuale şi de grup la succesul companiei prin implementarea şi menţinerea unor politici şi proceduri de resurse umane puternice.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (38)