Automatization Operations Administrator (RPA)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Automatization Operations Administrator (RPA) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.03.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Your required skills and background:
    • University studies, with a technical or economical background;
    • 1 year of required experience ins the area of IT applications administration;
    • Knowledge regarding project management & reporting;
    • Knowledge regarding IT capacity management & good time management skills;
    • Advance spoken & written skills for the english language would be a great plus.

    Responsabilitati

    We are looking for a new Automatization Operations Administrator (RPA) to make our team even stronger!
    If you would like to understand how a complex technical infrastructure of a company works and also to solve any ad-hoc issues related to it and also make sure that the entire architecture is fully operational then the role of Automatization Operations Administrator is what you`re looking for!
    Your responsabilities:
    • You shall monitor the conditions required for automatizing our processess (hardware & software infrastructure, user access, etc.);
    • You shall offer support for the setup of IT environments, meaning that you shall help with the installation and testing of the software;
    • You shall schedule and utilize the RPA processess and also investigate any potential issues that might occur in the live system;
    • You shall administrate and also allocate the work capacity of our implemented robots;
    • You will offer assistance to the internal clients of the implemented processess when certain bugs arise regarding the functionalities of the robots;

    Alte informatii

    What we offer:
    • The opportunity to develop yourself in one of the most important banking institutions from Central and Eastern Europe;
    • Flexible working schedule and work from home policy;
    • Accessible & modern head offices in Grozavesti Area (For the time being, due to Covid-19 situation, most of us work from home);
    • Private medical insurance;
    • Up to 27 vacation days depending on your years of experience;
    • Days off for unexpected events;
    • Free day on your birthday;
    • Banking and private pension benefits;
    • Flexible benefit plan through Benefit online platform.

    Your personal data is processed by BCR according with the provisions of the General Data Protection Regulation. We perform data processing activities necessary for the conclusion of the employment contract on the legal obligation and legitimate interest. The recruitment process does not involve automated profiling or decision-making processes. You have the following rights: right to be informed, right of access, right to rectification, right to erasure, right to restrict processing, right to data portability, right to object, not being subject of an automated individual decision and to appeal to ANSPDCP or the competent courts, in case you consider it necessary. For more details please access our official website.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (139)