Area Sales Manager Influencer

Angajator: Grupul Holcim Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.11.2022
    Scurta descriere a companiei

    Despre Holcim România

    Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o stație de măcinare, 27 stații de betoane, trei stații de agregate, două stații de lianți speciali și trei terminale de ciment), Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate și una de BCA) și Geocycle România (trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor).

    Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.

    Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.

    Cerinte

    • Studii superioare in domeniul tehnic (Ingineria Constructiilor);
    • Experiență anterioară în proiectarea și/sau execuția construcțiilor;
    • Cunoștințe și înțelegere foarte bune a pieței construcțiilor;
    • Excelente abilitati de comunicare, prezentare și negociere;
    • Inițiativă, proactivitate, gândire inovatoare;
    • Orientarea către client și utilizatorul final;
    • Limba engleza: nivel avansat.

    Responsabilitati

    • Construiește relații cu factori de influență cheie și factori de decizie din segmentele de infrastructură și clădiri, și devine consilierul lor de soluții prin înțelegerea provocărilor lor de afaceri și tehnice;
    • Conduce faza tehnică de pre-vânzare interacționând, cu clientul final pentru a stimula conștientizarea și adoptarea timpurie a soluțiilor și produselor Holcim;
    • Organizează și participă la evenimente cu influenceri (mese rotunde, conferințe, seminarii etc.);
    • Colaborează intern și propune idei pentru dezvoltarea portofoliului, în funcție de nevoile identificate și tendințele pieței;
    • Menține o bază de date actualizată cu influențatorii și proiectele relevante la nivel local și regional.