Manager Categorie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Agricover active.


Vezi toate job-urile Manager Categorie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Agricultura active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Agricover
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Agricultura
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Voluntari
  • Actualizat la: 05.01.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Agricover reunește într-un portofoliu complex linii de business, soluții și tehnologii de ultimă generație care aduc plus valoare în afacerile fermierilor, în activitățile de zi cu zi din fermă și, implicit, transformă agricultura din România.

    Agricover este un grup de companii ultraperformant în agribusiness-ul european, un generator de soluții inovatoare care transformă afacerile și viața fermierilor pe termen lung, precum și un motor al schimbării, creator de progres și prosperitate la scară socială.

    Agricover este liderul pieței de agribusiness din România. Pe parcursul celor peste 20 de ani de existență, Agricover a dezvoltat un model de business inovator și performant.

    Prin abordarea sa vizionară a agribusiness-ului, Agricover determină evoluția întregului domeniu și generează prosperitate socială la nivelul comunitații fermierilor români. Agricover dezvoltă ecosisteme digitale moderne care impulsionează progresul agriculturii românești, prin adoptarea celor mai noi tehnologii digitale existente la nivel mondial.

    Pe plan social, Agricover se implică în pregătirea unei noi generații de fermieri tineri și profesioniști care vor asigura schimbul generațiilor în fermele din România.

    Cerinte

    Rolul de Manager Categorie presupune gestionarea portofoliului de produse, de la furnizor până la beneficiar, ținând cont de potențialul pieței, obiectivele stabilite și particularitățile fiecărui producător/furnizor.

    Cerințe:

    • Cunoașterea produselor din poziția de vânzător sau suport vânzări minim 3 ani
    • Experiență relevantă în gestionare bugete
    • Studii universitare, profil economic
    • Stil de lucru ordonat, structurat, capabil/ă să gestioneze variabile multiple
    • Cunoștințe SAP
    • Gândire analitică
    • Abilități excelente de comunicare si relaționare
    • Claritate, concizie
    • Integritate, atenție concentrată și distributivă
    • MS Office (Excel, baze de date) și rapoarte
    • Permis de conducere categoria B

    Raportează către: Director Categorii

    Responsabilitati

    • Construiește planul anual de business (buget) detaliat (la nivel de SKU’s, sezonalitate, mix de furnizori, mix de produse, produse strategice, regiuni) și are responsabilitatea realizării bugetului de venituri și marjă conform acestuia;
    • Definește politica comercială de achiziție - împreună cu Directorul de Categorii.
    • Definește politica comercială de vânzare - împreună cu Directorul Comercial.
    • Negociază contractele furnizori împreună cu Directorul de Categorii.
    • Propune și se asigură de implementarea politicii comerciale specifice.
    • Realizează Forecast-ul de achiziții lunar și săptămânal.
    • Asigură managementul relației cu furnizorii și negociază termenele și condițiile contractuale (ori de câte ori este nevoie) și este responsabil de execuția contractelor cu aceștia.
    • Gestionează, optimizează și raționalizează, dacă e cazul, portofoliul de produse în spiritul maximizării profitabilității.
    • Propune și construiește planul de activități și de promoții naționale și regionale, inclusiv întâlniri și simpozioane (împreună cu departamentul de marketing) cu caracter tehnic și comercial.
    • Face vizite în piață la fermieri (analiza trenduri de consum).
    • Gândește, propune și participă la programele de pregătire a forței de vânzări împreună cu departamentul HR și cu Directorul Tehnic.
    • Asigură suportul forței de vânzări prin desenarea și implementarea activităților de trade printr-o implicare activă (vizite în teren) alături de echipa de vânzări.
    • Gestionează managementul stocurilor și furnizează informațiile necesare departamentelor suport pentru asigurarea aprovizionării mărfii de la furnizori.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (139)