Responsabil creditare Small Business
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.Vezi toate job-urile Responsabil creditare Small Business active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.12.2022 |
Remote work: | On-site |
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!
Avem doar cateva momente sa ne cunoastem, asa ca o sa facem noi primul pas!
Banking-ul este una dintre cele complexe industrii si este un loc special pentru noi! Suntem oameni diferiti, cu scopuri comune, in una dintre cele mai bune scoli de banking. Aici poti gasi numeroase cariere de succes, ne-ar placea sa te alaturi si sa iti dezvolti experienta impreuna cu noi.
Te invitam sa faci tu urmatorul pas daca:
Ai minimum 2 ani experienta in zona de vanzare produse SME
Ai cunostine de analiza financiara
Iti place sa interactionezi cu oamenii intr-un mod asertiv
Esti proactiv, organizat si deschis sa inveti lucruri noi
Iti place sa iti setezi obiective personale pentru a le depasi
Te simti confortabil sa vorbesti in limba engleza
Ai studii superioare finalizate, de preferat economice
Esti comfortabil si ai cunostinte sa lucrezi in suita Microsoft Office (Excel, MS Access, Power Point)
Pentru ca rolul tau in echipa este unul important, iata care sunt principalele activitati de care vei fi responsabil:
Dezvolti portofoliul de clienti al Bancii prin cross-selling pentru intreaga gama de produse specifice segmentul IMM Small
Indeplinesti obiectivele individuale cantitative si calitative prin dezvoltarea si mentinearea relatiei cu clientii IMM Small
Negociezi, structurezi si analizezi tranzactiile de creditare
Pregatesti documentatia si analiza tranzactiilor si asiguri acuratetea datelor in scopul aprobarii cererilor de credit pentru clientii din portofoliu
Gestionezi fluxul de documente si informatii respectand parametrii de timp alocati intregului process
La noi performanta este rasplatita si vei beneficia de urmatoarele:
Un bonus variabil in functie de rezultatele tale in vanzari
Al 13-lea salariu
23 de zile de concediu
Asigurare in caz de accidente si imbolnaviri
Training-uri si cursuri platite
De asemenea, dupa angajare, vei primi un buget lunar, vizibil in platforma Benefit, avand posibilitatea de a-ti crea propriul pachet de beneficii.
Abonament medical la una dintre clinicile private partenere
Tichete de masa (card)
Pilonul III de pensie
Tichete de vacanță și culturale
Vouchere
Cursuri și programe de dezvoltare
Sport
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Relationship Officer @ ING Office Unirii Sud Buzau Aplica fara CV | |
Relationship Manager IMM - Slobozia Slobozia, |
Raporteaza eroarea la