Brand Manager - Modern Trade - Bucuresti

Angajator: INTERBRANDS ORBICO
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.11.2022

    Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru a începe o carieră de succes în vânzări.

    Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

    Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.

    "MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

    Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2.000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.

    Responsabilităţi principale:

    • Realizarea reconcilierilor lunare pentru costurile promo;
    • Întocmirea lunară a forecast-ului de vânzare;
    • Realizarea de inițiative & plan promo – în aliniere cu Furnizorul;
    • Definitivare & transmitere către departamentul Customer Service a planulului promo, inclusiv împărțirea bugetelor Furnizorului pe branduri;
    • Realizarea de vizite în teren ori de câte ori este nevoie;
    • Realizarea de acțiuni pentru exhaustare stoc neperformant & capete de stoc;
    • Întocmirea de raportări financiare către Furnizor;
    • Raportarea costurilor recuperabile către departamentul Contabilitate și urmărirea recuperării acestora;
    • Urmărire costurilor promo clienți IKA&asimilați și realizarea de follow-up pentru recuperarea lor;
    • Realizarea de scorecard & tracking KPI;
    • Analizarea scumpirilor (împreună cu BUM) - determinarea nivelului optim de încărcare;
    • Conceperea și dezvoltare POSM-uri (materiale publicitare destinate punctelor de vânzare a produselor) – împreună cu BUM, Furnizor și agențiile de specialitate;
    • Administrarea bugetelor de marketing puse la dispoziție de BUM și Furnizor;
    • Menținerea și controlul fondurilor de marketing precum și a altor activități promoționale ale Furnizorului, în strânsă colaborare cu BUM și Furnizor;
    • Comunicarea/relaționarea permanentă cu forța de vânzări, în scopul oferiririi suportului necesar.
    Cerinţe:
    • Experiență în vânzări de minim 4 ani;
    • Cunoștințe aprofundate legate de piața FMCG;
    • Excelente abilităţi de comunicare și relaționare;
    • Nivel superior de dezvoltare al competențelor de gândire analitică, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru în echipă;
    • Etică profesională şi integritate personală;
    • Cunoştinţe de limba engleză și utilizare pachet MS Office (nivel mediu-avansat, în special Excel);
    • Studii superioare finalizate cu diplomă de licență.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS ORBICO. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS ORBICO >>