Customer Support - Back-Office - Full Remote

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 29.11.2022
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Contactează-ne la 0213/365253 (București) sau 0249/421576 (Slatina)
    Email: recruiting@randstad.ro
    Website: randstad.ro


    Cerinte

    Limba franceza la nivel avansat;
    Limba engleză la nivel mediu-avansat
    Experiența minima în relații cu clienții
    Spirit de învățare;
    Bune abilități de comunicare;
    Experienta minima în relatiile cu clientii
    Diploma de absolvire liceu

    Responsabilitati

    Activitate: presupune suport pentru clienti, utilizatorii unei platforme specializata in piese de mobilier, decoratiuni, specifica departamentului de back-office, pe limba franceza avansat. (mail/chat/voce20%)

    Alte informatii

    Luni - Vineri: 10:00 - 22:00 (în 2 ture), 8h + 1h pauză de masă.
    Sâmbătă - Duminică: 09:00 - 18:00 (1-2 weekend-uri/luna cu 2 zile libere saptamana urmatoare)
    Echipament de lucru
    Salariul în funcție de limba preferată este între: 3800 Net + alte beneficii
    Tichete lunare de masă în valoare de 15 lei pe zi