Specialist Suport Corporate (Bucuresti, Cluj, Suceava)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport Corporate (Bucuresti, Cluj, Suceava) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Suceava
  • Actualizat la: 09.11.2022

    Despre echipa noastra

    Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau origini ne infrumuseteaza cultura si adauga valoare muncii noastre.
    Cautam colegi noi in centrele corporate din Bucuresti, Cluj si Suceava care sa preia rolul de Specialist Suport Corporate.

    Cum vei contribui

    • Asiguri suport clientilor corporate prin email / telefon privind gestionarea serviciilor si produselelor bancare de tip credit si non-credit detinute de acestia, de la momentul acordarii si pana la inchiderea produsului, asigurand interfata cu clientul si circuitul documentelor aferente;
    • Identifici si analizezi solicitarile clientilor privind produsele si serviciile bancii sau alte solicitari operationale venite din partea acestora si urmaresti rezolvarea lor, impreuna cu entitatile functionale implicate;
    • Asiguri corespondenta si transmiterea instructiunilor formulate de clienti catre entitatile functionale operationale ale bancii;
    • Receptionezi si transmiti spre procesare solicitari din partea clientilor existenti cu privire la produse de credit deja aprobate, precum tranzactii pre-aprobate (de ex., trageri din facilitati), trageri din credite aprobate, scrisori de bonitate, scrisori de intentie;
    • Initiazi/actualizezi informatiile in sistem privind clientii gestionati, aplicand si procedurile referitoare la cunoasterea si calitatea clientelei.

    Ce te va ajuta sa ai succes
    • Studii superioare;
    • Competente digitale privind utilizarea laptop/smartphone si aplicatii bancare;
    • Experienta de lucru cu produsele de retail ale bancii; 
    • Bune abilitati de comunicare, consiliere si suport in relatia cu clientii interni si externi persoane juridice;
    • Cunostinte despre tehnici de control si monitorizare;
    • Entuziasm si orientare spre invatare;
    • Buna cunoasterea limbii engleze;

    Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim
    • Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    • Asigurare medicala privata;
    • Pana la 27 zile de concediu de odihna in functie de anii de experienta profesionala;
    • Zile libere platite pentru evenimente neasteptate;
    • Zi libera de ziua ta de nastere;
    • Facilitati bancare si extra beneficii pentru pensia privata;
    • Plan de beneficii flexibile prin platforma Benefit online.

    BCR prelucreaza datele cu caracter personal in conformitate cu prevederile din domeniul protectiei datelor cu caracter personal. Efectuam activitati de prelucrare necesare in vederea incheierii contractului de munca si ne intemeiem pe obligatie legala si interes legitim. Procesul de recrutare nu implica realizarea de profile sau procese decizionale automate.
    Aveti urmatoarele drepturi: dreptul la informare, de acces la date, la rectificare, la stergerea datelor, la restrictionarea prelucrarii, la portabilitatea datelor, la opozitie, de a nu fi supus unei decizii individuale automate si de a va adresa ANSPDCP sau instantelor competente, in masura in care considerati necesar. 

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>