Asistent Manager Constructii (Turda)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager Constructii (Turda) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Inginerie
  • Secretariat - Administrativ
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Turda
  • Actualizat la: 24.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    >315 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) >6000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte


    Te asteptam in cadrul companiei noastre daca:
    • esti proaspat absolvent, studiile in domeniul ingineriei sau constructiilor reprezinta un avantaj
    • ai cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point), Acad;
    • dispui de cunoștințe bune de limba engleza (limba germana constiuie avantaj);
    • detii experinta anterioara in domeniul constructiilor (min. 1 an)
    • ai abilitati foarte bune de: organizare, comunicare si lucru in echipa
    • esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii.

    Responsabilitati

    Rolul acesta presupune sa:
    • asiguri gestiunea corecta si completa a documentatiei departamentului (contracte, corespondenta, documente tehnice, Cartea tehnica a constructiei, etc) si contribuie prin activitatile sale administrative, la o derulare cat mai eficienta a activitatilor si fluxurilor de documente in cadrul departamentului si in relatia acestuia cu clientii interni si externi;
    • realizezi activitati de asistenta: traduceri, corespondenta, intocmesti situatii, realizeaza prezentari, intocmesti documente in relatia cu autoritatile si partenerii
    • pregatesti materialele pentru licitatie;
    • inventariezi si arhivezi documentele tehnice pe tipuri de proiecte;
    • participi la diverse proiecte

    Alte informatii

    Rasplatim cu drag eficiența, implicarea si ne dorim pentru angajați sa gaseasca usor un echilibru intre viața personala si cea profesionala. Suntem siguri ca viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine, de aceea, iti oferim perspective de dezvoltare intr-un mediu de lucru sigur si dinamic și beneficiezi de:


    • Tichete de masa acordate sub forma de card, tichete cadou cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun;
    • Asigurare medicala privata;
    • Acces la biblioteca Bookster, de unde se pot imprumuta carti in mod gratuit;
    • Zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu și numarul de zile de concediu creste in functie de vechimea in companie;
    • Zi libera platita de ziua ta de nastere;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>