Assistant Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile qpas active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: qpas
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    Nothing is impossible. Every person has its place. Our role is to bring them together, with dedication and responsibility. Through expertise and concrete tools, we make sure that we. will find the right one for you. And we are doing so by personally knowing the candidates and the companies, evaluating them thoroughly and then searching what fits them best.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Minim 2 ani experiență într-un rol similar;
    - Cunoștințele de contabilitate primară reprezintă un plus;
    - Experiența anterioară cu programele de tip ERP constituie un avantaj;
    - Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
    - Bune cunoștințe operare PC (Windows, Microsoft Word și Excel, Internet);
    - Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții;
    - Atenție distributivă, personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență;
    - Capacitate crescută de organizare și planificare.

    Responsabilitati

    - Activități de contabilitate primară (înregistrarea zilnică a documentelor de transport – avize de expediție a mărfurilor; întocmirea facturilor către retailer/client și transmiterea către aceștia în portalurile proprii sau pe e-mail);
    - Se ocupă de înregistrarea și validarea facturilor în portalul ANAF;
    - Ține evidența ambalajelor și menține relația cu Agenția Fondului de Mediu (AFM), precum și cu compania specializată;
    - Transmiterea documentelor contabile primare către firma de contabilitate externă;
    - Deschidere pentru învățarea și lucrul în sisteme de tip ERP;
    - Gestionarea apelurilor telefonice, a mesajelor, a corespondenței și a documentelor interne;
    - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei;
    - Clasarea și arhivarea documentelor;
    - Primirea clienților și colaboratorilor, activități de protocol, stabilire întâlniri;
    - Redactare de email-uri și diferite documente solicitate de management;
    - Participare, alături de ceilalți membrii ai companiei, la anumite proiecte interne, inclusiv proiecte de investiții;
    - Realizarea de rapoarte periodice, dar și la cerere;
    - Menține legătura cu diverși furnizori (curierat, papetărie, telefonie, etc.).

    Alte informatii

    - Procesul de recrutare se va desfășura prin intermediul QPAS, companie de recrutare.
    - Prin aplicarea la acest job, se consideră că avem consimțământul dumneavoastră implicit, pentru procesarea datelor cu caracter personal, de către QPAS, conform Regulamentului (UE) 2016/679.
    - Doar candidații eligibili vor fi contactați.