Tehnician Gestiune Stoc

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Yusen Logistics Romania active.


Vezi toate job-urile Tehnician Gestiune Stoc active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Yusen Logistics Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 27.12.2022
    Scurta descriere a companiei

    Yusen Logistics a fost înființată în 1955 și are o rețea de logistica si transport care leagă Japonia, America, Europa, Asia de Est și Asia de Sud și Oceania și operează peste 631 de centre de distribuție în 47 de țări și regiuni, cu peste 24.967 de angajați în întreaga lume.
    Yusen Logistics (Romania) este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice din tara cu cea mai rapida creștere, avand aproximativ 1500 de angajati, ce activeaza in cele 12 locatii din Romania. Scopul companiei este acela de a furniza solutii complete pentru lantul de aprovizionare a unui portofoliu de clienti internationali de top din sectoarele de retail, auto, industrial si FMCG.
    Compania opereaza si intr-un terminal intermodal (BIRFT - Bucharest International Rail Freight Terminal), care asigură servicii de transport feroviar între portul Constanța și București. Yusen Logistics (România) completează oferta de servicii cu o echipă internă de experți în domeniul vamal și in transportul aerian la nivel international.
    Yusen Logistics cunoaște valoarea oamenilor, crede în devotamentul angajaților, a echității, a bunăstării și a dezvoltării acestora.
    Oferim programe de dezvoltare și de formare profesională pentru a sprijini creșterea și progresul angajaților.
    Credem în importanța inițiativelor de contribuție socială globală ca modalitate de a ne demonstra valorile și de a contribui la societate.

    Viziunea Yusen: “Connecting people, businesses, and communities to a better future – through logistics”

    Cerinte

    • Cunostinte operare MS-Office, WMS;
    • Atitudine proactiva;
    • Inclinatie de a lucra cu cifre;
    • Experienta anterioara intr-o pozitie similara reprezinta un avantaj;

    Responsabilitati

    • Verificarea in sistemul de gestiune a datelor referitoare la miscarile de marfuri;
    • Intocmirea rapoartelor periodice privind stocurile de marfa (deteriorate, vandabile, blocate, etc)
    • Identificarea si corectarea inregistrarilor eronate in gestiune;
    • Efectuarea periodica a inventarelor si reglarea diferentelor intre stocul teoretic si cel fizic;

    Alte informatii

    Alaturi de noi beneficiezi de:

    • Mediu de lucru placut si armonios;
    • Tichete de masa;
    • Decont combustibil;
    • Posibilitate de crestere si dezvoltare continua;
    • Alte avantaje pe care le vei descoperi ulterior