Specialist Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Yusen Logistics Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Yusen Logistics Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 27.12.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Yusen Logistics a fost înființată în 1955 și are o rețea de logistica si transport care leagă Japonia, America, Europa, Asia de Est și Asia de Sud și Oceania și operează peste 631 de centre de distribuție în 47 de țări și regiuni, cu peste 24.967 de angajați în întreaga lume.
    Yusen Logistics (Romania) este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice din tara cu cea mai rapida creștere, avand aproximativ 1500 de angajati, ce activeaza in cele 12 locatii din Romania. Scopul companiei este acela de a furniza solutii complete pentru lantul de aprovizionare a unui portofoliu de clienti internationali de top din sectoarele de retail, auto, industrial si FMCG.
    Compania opereaza si intr-un terminal intermodal (BIRFT - Bucharest International Rail Freight Terminal), care asigură servicii de transport feroviar între portul Constanța și București. Yusen Logistics (România) completează oferta de servicii cu o echipă internă de experți în domeniul vamal și in transportul aerian la nivel international.
    Yusen Logistics cunoaște valoarea oamenilor, crede în devotamentul angajaților, a echității, a bunăstării și a dezvoltării acestora.
    Oferim programe de dezvoltare și de formare profesională pentru a sprijini creșterea și progresul angajaților.
    Credem în importanța inițiativelor de contribuție socială globală ca modalitate de a ne demonstra valorile și de a contribui la societate.

    Viziunea Yusen: “Connecting people, businesses, and communities to a better future – through logistics”

    Cerinte

    • Cunostinte de limba engleza avansat;
    • Capacitate de auto-organizare si planificare eficienta;
    • Bune abilitati de negociere si organizare;
    • Experienta sau studii in domeniul economic / financiar

    Responsabilitati

    • Derularea activitatii de achizitie pentru departamentele alocate, incluzand analiza nevoilor de achizitie, identificarea furnizorilor, organizarea licitatiilor si negocierea conditiilor comerciale;
    • Prospectarea piatei de profil, identificand si evaluand oportunitati si noi furnizori;
    • Analizarea periodica a cheltuielilor cu furnizorii aferenti categoriilor gestionate si vei propune strategii de achizitii si forme de optimizare a costurilor;

    Alte informatii

    Alaturi de noi beneficiezi de:

    • Mediu de lucru placut si armonios;
    • Tichete de masa;
    • Transport asigurat/decontat;
    • Posibilitate de crestere si dezvoltare continua;
    • Alte avantaje pe care le vei descoperi ulterior

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (47)