Specialist Setare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Specialist Setare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostinte si experienta:

    - Cunoasterea reglementarilor BNR si a legislatiei in vigoare, asociate clientelei persoanelor juridice
    - Cunostinte de utilizare a aplicatiilor informatice
    - Abilitati de comunicare/atitudine proactiva

    Responsabilitati

    - Seteaza in aplicatia informatica a bancii creditele si alte angajamente dupa aprobarea lor conform competentelor
    - Verifica in aplicatia informatica a bancii daca solicitantul de credit, reprezentatul legal inregistreaza ordine de blocare prin poprire a conturilor in lei si/sau valuta, deschise la BRD
    - Seteaza in aplicatia informatica a bancii performanta financiara conform documentelor suport primite
    - Seteaza in aplicatia informatica a bancii garantia si asigurarile (daca este cazul) aferente creditului/angajamentului.
    - Asigura codificarea corecta a garantiilor emise de Fondurile de garantare
    - Pastreaza legatura cu colegii din front office
    - Arhiveaza documentele aferente tragerii la dosarul de urmarire;

    Verifica in aplicatia informatica a bancii:
    - corectitudinea graficului de plati
    - perceperea comisioanelor de acordare credit/ punere la dispozitie angajament inregistrarea garantiilor
    - setarea politelor de asigurare
    - verificarea valabilitatii garantiilor emise de Fondurile de Garantare

    Realizeaza:
    - incasarea dobanzilor si comisioanelor aferente
    - emite si administreaza scrisorile de garantie bancara
    - intocmirea graficelor de rambursare si listarea extrasele de cont –daca este cazul

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (21)