Quality Assurance Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile B.Braun active.Vezi toate job-urile Quality Assurance Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro |
Angajator: | B.Braun |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.12.2022 |
Remote work: | On-site |
Îți dorești un loc de muncă stabil într-o companie cu standarde înalte de curățenie și calitate?
În cadrul B. Braun, protejăm și îmbunătățim sănătatea oamenilor din întreaga lume.
Aceasta este viziunea noastră în ceea ce privește cercetarea și dezvoltarea. Vedem complexitatea ca pe o oportunitate – în timp ce calitatea și durabilitatea sunt criterii importante pentru munca fiecăruia.
Am dori să lucrăm alături de tine la soluțiile de mâine. Așa lucrăm pentru a crea asistență medicală durabilă - la nivel local, regional, de țară și în întreaga lume. Împreună. Asta înseamnă Sharing Expertise.
Acum e timpul tau sa contribui!
-Studii Superioare, de preferat in domeniul Tehnic (Chimie, Bio-Chimie), Farmaceutic sau Medical
-2+ Ani experienta in Domeniul Asigurarii Calitatii, Distributie de Medicamente si Dispozitive Medicale
-Cunoasterea instrumentelor specifice calitatii
-Specialist / Auditor intern pe standardele ISO 9001 si / sau ISO 14001; ISO 13485
-Engleza, nivel intermediar
-Pachet Microsoft Office
-Dorinta de invatare continua, adaptare la schimbari
-Comunica clar si responsabil
-Actioneaza analitic si sistematic
-Orientare catre client si rezultat
-Urmarirea mentinerii Politicilor, Procedurilor si Documentelor Sistemului de Management Integrat actualizate in sistemul de management al documentelor BDoCS (Braun Document & collaboration system);
-Efectuarea Auditurilor de prima parte, participarea la Audituri de secunda si terta parte pentru verificarea / demonstrarea conformitatii cu cerintele standardelor adoptate, politicile si procedurile Organizatiei;
-Gestionarea Deviatiilor;
-Efectuarea Analizei cauzelor si definirea Actiunilor corective / preventive impreuna cu echipa;
-Controlul schimbarilor;
-Urmarirea activitatilor legate de calificarea si evaluarea anuala a furnizorilor si clientilor;
-Colectarea si raportarea indicatorilor de performanta;
-Gestionarea aspectelor legate de Validari / Calificari de Procese / Spatii si echipamente;
-Asigurarea suportului necesar Titularilor de Procese in dezvoltarea documentatiei de proces (elaborare si revizuire);
-Asigurarea suportului in efectuarea Analizelor de Risc pe procese,
-Pregatirea datelor aferente pentru Analiza de Management;
-Revizuirea documentatiei si prezentarilor legate de activitatile departamentului de calitate, in conformitate cu Ghidurile Organizationale, Ghidul de Buna practica de distributie si Standardele ISO adoptate in cadrul Organizatiei
-Gestionarea interactiunilor legate de proiecte cu alte departamente interne;
-Elaborarea si mentinerea inregistrarilor referitoare la activitatile specifice de calitate (PV de sedinte, liste de actiuni in urma auditurilor si de verificare a conformitatii, etc);
-Planificarea, elaborarea materialelor legate de Instruiri anuale pe teme de Managementul Calitatii si sustinerea acestor instruiri.
Oferim:
-Contract perioada nedeterminata
-Salariu motivant
-Bonusuri anuale in functie de performanta
-Abonament servicii medicale
-Tichete de masa in format electronic
-Program de lucru in model hibrid
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Quality Specialist Timisoara, | |
Quality Assurance Aplica fara CV | |
Customer quality assurance Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (17) |
Raporteaza eroarea la