Suport tehnic ERP – Remote

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Effective Human Resources active.


Vezi toate job-urile Suport tehnic ERP – Remote active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Angajator: Effective Human Resources
Domeniu:
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 23.11.2022
    Scurta descriere a companiei

    Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.
    Reuneste consultanti in recrutare cu peste 15 ani de expertiza in recrutare si management.

    Cerinte

    Cerințe de bază:
    • Absolvent/a al unei facultăți cu specializarea informatică, economie sau cibernetică economică
    • Persoana energică, cu spirit de initiativa si incredere in sine, ambitioasa, motivata
    • Ai competențe informatice și cunoștințe de bază despre sisteme de operare
    • Usurinta in utilizarea software-ului
    • Abilitati bune de lucru in echipa
    • Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, relationare si negociere
    • Perseverenta pentru indeplinirea obiectivelor și orientare către client.
    • Ești în cautare de un job full-time, pe termen lung, remote

    Competențe opționale care te-ar avantaja:
    • Ești un bun utilizator al aplicatiilor de tip ERP, CRM, contabilitate, gestiune.
    • Ai experiență în gestionarea cerințelor și rezolvarea solicitărilor clienților (customer service)

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faci:

    • Asiguri lucrările de suport tehnic pentru cerințele de service venite de la clienţi;
    • Preiei de la client cererile de modificare / dezvoltare a programului, le analizezi si proiectezi solutia software;
    • Preiei de la client erorile de program specificate de acesta, le analizezi şi le predai compartimentului de testare;
    • Testezi versiunile de program modificate / dezvoltate, urmaresti coectitudinea functionarii si realizarea corecta a cerintelor din specificatii;
    • Implementezi versiunea noua a programului la client. Verifici împreună cu reprezentantul clientului modul de funcţionare a programului;
    • Efectuezi service-ul de mentenanţă lunar si intretinerea bazelor de date;
    • Oferi asistenta de specialitate practica in organizarea si utilizarea datelor informatice pentru a răspunde cerintelor sistemului informatic in orice moment al ciclului de viata.

    Ce iti oferim:
    • Salarizare competitivă, motivantă;
    • Oferim un loc de muncă plăcut și stabil, într-un mediu prietenos și atractiv;
    • Relații de lucru colegiale, spirit de echipă;
    • Posibilitatea de punere în valoare a capacităților profesionale și personale;
    • Suport pentru îmbunătățirea continuă a cunoștințelor și pentru dezvoltarea competențelor în domeniul consultanței software.