Trade Account Executive-Philip Morris-Sf.Gheorghe

Angajator: INTERBRANDS ORBICO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Covasna
  • Actualizat la: 02.10.2022

    Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru a începe o carieră de succes în vânzări.

    Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

    Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate in peste 29.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus in primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.

    "MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

    Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipa de peste 2.000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.

    Obiectivul principal:
    Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.

    Responsabilităţile principale:

    • Propune și susține implementarea planificării strategice a activității de vânzare a subdistribuitorilor din zona alocată, cu scopul de a crește profitabilitatea și vizibilitatea produselor din portofoliu;
    • Verifică și raportează gradul de implementare și realizare al obiectivelor subdistribuitorilor din zona alocata.
    • Negociază cu clienții contracte de vizibilitate, imagine și target, conform Politicilor și programelor puse la dispoziție de către Companie.
    • Monitorizează responsabil bugetul alocat pentru semnarea contractelor ;
    • Definește clar împreună cu managerul direct bugetul comercial de contractare în conformitate cu obiectivele și Politica Comercială a companiei ;
    • Stabilește obiective de volum pentru clienții gestionați păstrând conexiunea intre dezvoltarea vânzărilor/afacerii clientului și obiective/așteptări setate;
    • Furnizează feedback managementului după fiecare întălnire și să propună planuri concrete de acțiune în urma acestor întâlniri avute cu clienții;
    • Identifica potențiali clienți în vederea stabilirii de relații contractuale cu aceștia atât pentru a crește volumul vânzărilor, cât și pentru a se asigura o cât mai bună vizibilitate a produselor comercializate de Companie în zona alocată prin instalarea de standuri și alte materiale la nivel de magazine;
    Cerințe:
    • Studii superioare finalizate;
    • Experiență minimă în domeniu - 2 ani;
    • Fară antecedente penale;
    • Permis categoria B și experiență rutiera;
    • Cunoștinte nivel mediu de operare PCAbilitati manageriale, viziune și gândire strategica, capacitate de analiza și sinteza, capacitate de comunicare, abilitați de vânzare și negociere, abilitați numerice, spirit de inițiativă.
    Postul este disponibil pe o perioadă nedeterminată.

    De ce să lucrezi pentru noi?
    • Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
    • Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
    • Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
    • Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
    • Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS ORBICO. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS ORBICO >>