Customer Support cu Maghiară (Sibiu)

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Sibiu
  • Actualizat la: 06.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    - Nivel limba maghiară: B2 -C1; mediu spre avansat;
    - Nivel limba engleză: B2 (conversațional);
    - Persoană amabilă, responsabilă, deschisă, atentă la detalii;

    Responsabilitati

    - Poziția presupune customer support pentru o platformă de rezervări online, suportul se va oferi atât clienților finali care fac o rezervare online cât și suport către partenerii lor ce dețin site-uri pentru rezervări
    - Suportul oferit se va face prin mai multe canale: phone/mail sau tickets/chat, în limba maghiară și/sau engleză.

    Alte informatii

    1. Se va susține la început un training de aproximativ 3 săptămâni în care se va aprofunda natura job-ului;
    2. Programul de muncă: de luni până vineri - full-time 8 ore și jumatate de oră pauză de masă (în ture de dimineață care pot începe între 7:00 și 11:00)
    3. Beneficii
    - Salariu atractiv, peste limita pieței;
    - Bonusuri de performanță
    - Bonuri de masă în valoare de 15 ron;
    - Asigurare medicală privată;
    - Posibilitatea de a lucra remote (3 zile pe săptămână);