Stagiu - Gestionare accese sisteme informatice rețea

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internship
  • Tip job: practica
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.

    Constructor de automobile din 1898, Renault Group este prezent în peste 130 de ţări. Face parte din Alianța cu Nissan si Mitsubishi Motors și are o experiență puternică în electrificare. Mizează pe complementaritea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Lada, Alpine și Mobilize) și propune soluții de mobilitate durabile, inovatoare pentru clienții săi. Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Acesta se concentrează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii, o nouă gamă de vehicule care sunt și mai competitive, echilibrate și electrificate. În linie cu provocările de mediu, Grupul Renault își propune să obțină neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în Europa până în 2050.

    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 17 000 de angajați inovează în ceea ce privește produsele și bunele practici.

    Cerinte

    - Student;
    - Atitudine deschisă spre invățare;
    - Aptitudini de comunicare;
    - Competențe lingvistice: limba engleză;
    - Să știi să lucrezi în MS Office Word, Excel, Power Point;
    - Competențe personale: empatie, integritate & loialitate, atenție la detalii.

    Responsabilitati

    - Vei participa la elaborarea Catalogului de Aplicații informatice destinate rețelelor de Agenți și Reparatori Dacia și Renault.
    - Vei participa la crearea unui formular interactiv de comandă / anulare / modificare accese informatice.
    - Vei interacționa cu partenerii din rețea (telefonic, e-mail, sisteme IT), vei asigura Suport Nivel 1 pentru gestionarea acceselor la aplicațiile din perimetrul tău, vei livra sesiuni scurte de instruire ad-hoc privind utilizarea Catalogului și formularului de comandă.
    - Vei face propuneri de eficientizare a activității și de creștere a calității serviciului oferit pentru zona de Gestiune aplicații informatice rețea.