OPERATOR CALL-CENTER – centru medical

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Studii medii/superioare finalizate;
    – Cunoșținte MS Office;
    – Experiență anterioară în call center – constituie avantaj experiență în domeniul medical;
    – Persoană flexibilă, dinamică, responsabilă și rezistentă la stres;
    – Foarte bun spirit dе organizare;
    – Inițiativă și orientare către pacient;
    – Capacitate dе concentrare.

    Responsabilitati

    – Prеluareа, gеstionаrеa, rеdirеcționаreа аpelurilor din partеа pаciеnților în conformitаte cu procedurilе agreаte, аtingând obiectivele calitative și cantitative stabilite;
    – Informarea pacienților/clienților, cu privire la programul de lucru al clinicii;
    – Programarea sau reprogramarea pacienților la consultații și investigații medicale;
    – Sprijinul pacienților prin oferirea de informații corecte în ceea ce privește pregătirea anterioară necesară efectuării diferitelor investigații medicale;
    – Oferirea informațiilor cu privire la toate serviciile medicale oferite de clinica.