Consultant ERP – accounting

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte


    Studii superioare de preferinta în domeniul economic
    Cunoştinţe avansate operare PC si sisteme software de gestiune
    Experienta de lucru cu clientii
    Cunoasterea prealabila aplicatiei SoftOne este un atu
    Capacitate de analiză și sinteză
    Cunostinte legate de declaratii fiscale, rapoarte contabile
    Atenție la detalii și atenție distributivă
    Abilități de lucru atât individual cât și în echipă
    Permis de conducere cat. B este un atu
    Cunostinte legate de declaratii fiscale, rapoarte contabile
    Cunostinte suita MS Office
    Cunostinte avansate de limba engleza (scris/vorbit)

    Responsabilitati


    Analizeaza cerintele identificate de la departamentul de Vanzari sau de la clienti

    Identifica solutia potrivita pentru clienti, urmand sa propuna catre vanzator oferta tehnica

    Realizeaza specificatiile functionale si tehnice ale solutiilor software propuse

    Preia informatiile necesare implementarii solutiei

    Pregateste implementarea solutiei si distribuirea informatiei catre persoanele/departamentele implicate in proiect

    Se implica in etapele de testare si implementare a solutiilor software impreuna cu clientii

    Coordoneaza etapa de instruire a clientilor in utilizarea solutiilor

    Actioneaza ca o interfata intre client si echipele de dezvoltare

    Adapteaza solutia implementata conform cu necesitatile clientilor

    Creaza si mentine documentatia cuprinzatoare a proiectului

    Elaboreaza manuale de utilizare pentru beneficiar si departamentele interne implicate

    Alte informatii


    Laptop, telefon mobil de serviciu
    Tichete de masa
    Asigurare de sanatate privata
    Un pachet salarial atractiv
    Un mediu de lucru placut
    Posibilitate de dezvoltare in cadrul companiei
    Traininguri periodice
    Acces Pluralsight