Client Retention Marketing Specialist

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    Experience in email marketing campaigns (1 - 2 years)
    Good understanding of brands and digital marketing
    University degree
    Fluent level of English
    Excellent communication and creative skills
    Advanced analytical capabilities utilizing consumer/customer data

    Responsabilitati

    Responsible for planning, developing and execution of customer loyalty, retention and reactivation campaigns for company’s brands.
    Optimizing marketing automation system to ensure our multi-channel communications effectively deliver content to appropriate target audiences through a variety of channels.
    Monitoring, analyzing and reporting implemented marketing campaigns.
    Preparing creatives for campaigns / promotions, by working closely with designer.
    Support the implementation and updates of the CRM platform structure and architecture ensuring it works seamlessly across the organization and captures all required information at key points in the customer life cycle
    Develop, deliver and continuously enhance data-driven multi-channel marketing campaigns including managing them through the campaign development and execution process (setup the consumer journeys, NL/SMS sending, reporting, dashboards, overview of the creative materials delivered from designer).
    Create audience segmentation logic using a variety of data sources and elements to create and deliver personalized messages and landing pages to campaign audiences.
    Accurate reporting and status updates as to support key decision within the coordinated campaigns
    Evaluate executed activities and provide recommendations and solutions to to enhance effectiveness of future campaigns.