Consultant suport tehnic – remote

Angajator: Effective Human Resources
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Galati
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 04.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.
    Reuneste consultanti in recrutare cu peste 15 ani de expertiza in recrutare si management.

    Cerinte

    Cerințe de bază:
    • Absolvent/a al unei facultăți cu specializarea informatică, economie sau cibernetică economică
    • Persoana energică, cu spirit de initiativa si incredere in sine, ambitioasa, motivata
    • Ai competențe informatice și cunoștințe de bază despre sisteme de operare
    • Usurinta in utilizarea software-ului
    • Abilitati bune de lucru in echipa
    • Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, relationare si negociere
    • Perseverenta pentru indeplinirea obiectivelor și orientare către client.
    • Ești în cautare de un job full-time, pe termen lung, remote

    Competențe opționale care te-ar avantaja:
    • Ești un bun utilizator al aplicatiilor de tip ERP, CRM, contabilitate, gestiune.
    • Ai experiență în gestionarea cerințelor și rezolvarea solicitărilor clienților (customer service)

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faci:

    • Asiguri lucrările de suport tehnic pentru cerințele de service venite de la clienţi;
    • Preiei de la client cererile de modificare / dezvoltare a programului, le analizezi si proiectezi solutia software;
    • Preiei de la client erorile de program specificate de acesta, le analizezi şi le predai compartimentului de testare;
    • Testezi versiunile de program modificate / dezvoltate, urmaresti coectitudinea functionarii si realizarea corecta a cerintelor din specificatii;
    • Implementezi versiunea noua a programului la client. Verifici împreună cu reprezentantul clientului modul de funcţionare a programului;
    • Efectuezi service-ul de mentenanţă lunar si intretinerea bazelor de date;
    • Oferi asistenta de specialitate practica in organizarea si utilizarea datelor informatice pentru a răspunde cerintelor sistemului informatic in orice moment al ciclului de viata.

    Ce iti oferim:
    • Salarizare competitivă, motivantă;
    • Oferim un loc de muncă plăcut și stabil, într-un mediu prietenos și atractiv;
    • Relații de lucru colegiale, spirit de echipă;
    • Posibilitatea de punere în valoare a capacităților profesionale și personale;
    • Suport pentru îmbunătățirea continuă a cunoștințelor și pentru dezvoltarea competențelor în domeniul consultanței software.

    Alte informatii

    Descrierea companiei:

    Attosoft - Furnizam prompt si cu profesionalism solutii informatice inovatoare si de cea mai buna calitate, firmelor mijlocii si mari din Romania pentru a le creste competitivitatea in domeniul lor de activitate.

    AttoSOFT - infiintata in 1995, s-a impus rapid pe piata locala de software dedicat operaţiunilor contabile si comerciale. Cheia succesului sunt aplicatiile moderne, adaptabile la modificarile de legislatie si la necesitatile clientilor, precum si o munca sustinuta in ceea ce priveste instruirea personalului care lucreaza cu aceste programe.

    Nevoia de informatie la nivelele de decizie si particularitatile din activitatea comerciala reala, de zi cu zi, stau la baza unor adaptari care transforma programele AttoSOFT in unelte de lucru indispensabile in toate compartimentele firmelor client.

    Strategia firmei se bazeaza pe intelegerea nevoilor clientilor si adaptarea tuturor aplicatiilor concepute, astfel incat sa raspundem cat mai bine necesitatilor reale din economia romaneasca.

    Parte esentiala a planului nostru de afaceri este si efortul sustinut de a oferi cele mai bune programe, servicii si cel mai bun suport tehnic. Iar cei care evalueaza cel mai bine rezultatele noastre sunt chiar clientii nostri.

    De aceea, peste 80% dintre clientii nostri apeleaza la AttoSOFT dupa recomandari primite de la clientii vechi.