Achizitor tehnic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile Achizitor tehnic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 21.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    >315 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) >6000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    Te asteptam in cadrul companiei noastre daca:

    - te consideri o persoana responsabila, onesta, ordonata, muncitoare, punctuala, proactiva, orientata catre gasirea de solutii;
    - ai bilitati de negociere;
    - detii experienta pe o pozitie similara;
    - ai cunostinte bune de operare PC : MS Office (Excel_nivel intermediar, PowerPoint, Word) , etc;
    - vorbesti limba engleza la nivel mediu sau avansat
    - detii permis de conducere categoria B;
    - ai flexibilitate si disponibilitate pentru deplasari in tara;
    - detii capacitatea de a lucra eficient sub presiune, ai o gandire analitica, creative si spirit de echipa
    - esti atent la detalii cu abilități bune de organizare, capacitatea de gestionare simultana a mai multor proiecte, recunoscând prioritățile și interdependențele;

    Responsabilitati

    Rolul acesta presupune sa:

    - coordonezi procesle de achizitie si livrare a echipamentelor si mobilierului pentru magazinele PENNY.
    - negociezi conditiile comerciale cu furnizorii existenti, cat si cu furnizorii noi;
    - raspunzi pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiţionale cu furnizorii;
    - raspunzi pentru calitatea şi cantitatea produselor achiziţionate;
    - asiguri si coordonezi licitatia, furnizarea, instalarea cu necesarul de mijloace fixe, obiectelor de inventar, echipamente în condițiile respectării standardelor, bugetelor și indicatorilor stabiliti. Activitatea se referă la magazine noi, magazine existente, depozite și centrala
    - elaborezi bugetul anual pentru mijloace fixe, achiziții echipamente și obiecte de inventor si urmaresti execuția bugetului lunar aprobat.
    - actualizeaza periodic manualul de comanda (produse, preturi, furnizori)
    - intocmeste si transmite comenzi catre furnizorii de marfa alocati
    - urmareste procesul de achizitie de la lansarea comenzilor pâna la finalizare, conform procedurilor în vigoare.

    - elaboreaza rapoarte specifice, analize si situatii pentru uzul managementului superior;


    Alte informatii


    Ce beneficii ai la PENNY:
    - răsplătim cu drag eficiența, implicarea și oferim Bonus de performanță; Mașina de serviciu;
    - ne dorim pentru angajați un echilibru între viața personală și cea profesională și oferim: Tichete cadou; Zile suplimentare pentru concediu de odihnă; Asigurare de sănătate;
    - viitorul nostru ești tu și creștem odată cu tine. Iți oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dinamic și beneficiezi de: Traininguri / cursuri adaptate nevoilor tale, Bookster, Teambuilding, Programe de wellbeing, Posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.



    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>