Order Management Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lagardère Travel Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Order Management Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Lagardère Travel Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.

    Cerinte

    Pentru echipa noastra de Supply Chain, cautam un Procurement Specialist, un rol responsabil de gestionarea comenzilor, a livrarilor și a analizelor pe categoria de produse alocate (non-presa)

    Ce cautam:

    Studii superioare finalizate;
    Experienta similara de minim 3 ani;
    Experienta in lucru cu furnizori si stocuri produse;
    Cunostinte operare PC (Word, Excel - nivel mediu-avansat), SAP – constituie un avantaj;
    Engleza – nivel mediu;
    Buna abilitati de organizare, prioritizare si planificare;
    Gandire analitica;
    Flexibilitate si adaptare la schimbare.

    Responsabilitati

    Cu ce te vei ocupa:

    Trasmiterea comenzilor initiale pentru produsele listate;
    Gestionarea produselor din portofoliu folosind sistemele integrate;
    Gestionarea relației cu locațiile, depozitul nostru, dar și furnizorii pe comenzi și livrări;
    Gestionarea si contribuirea la dezvoltarea categoriei de produse alocate;
    Realizarea analizelor de OOS, Excess stock, stock rotation la cerere sau din proprie initiativa;
    Realizarea analizelor de service level la nivel de furnizor;
    Calcularea comenzilor pe baza rapoartelor de stocuri si vanzari;
    Colaborarea cu colegii din alte departamente pentru indeplinirea task-urilor;
    Task-uri sau proiecte alocate de managerul direct

    Alte informatii

    CE OFERIM

    Un mediu profesionist, dinamic, în continua dezvoltare, cu focus pe rezultate și grija față de oameni;
    Sistem de lucru hibrid și program flexibil. La birou nu avem dress code, dar vei vedea că se poartă veselia și interacțiunea relaxată.
    Bonus de performanță în funcție de senioritate și de atingerea obiectivelor;
    Buget de beneficii, iar dacă îți place să citești, să știi că suntem prieteni cu Bookster;
    Tichete cadou de Paște și Crăciun
    Primă pentru evenimente deosebite (căsătorie, naștere copil, etc.)
    Interes pentru dezvoltarea ta personală și profesională, prin programe de Learning & Development

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (110)