Account Specialist_Spatii inchiriate_ID 1197584

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Account Specialist_Spatii inchiriate_ID 1197584 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.10.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:

     Studii superioare.

    Experienta in munca:

     Minimum 1 an experienta in tranzactii imobiliare/ financiare.
     Cursurile de specializare in negociere sau brokeraj reprezinta un avantaj

    CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:

     Cunostinte solide privind incheierea si managementul contractelor;
     Abilitati de negociere;
     Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;
     Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
     Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
     Cunostinte limba engleza - nivel minim mediu (B2);
     Cunostinte bune Microsoft Office: Word, Excel, Power Point, MS. Project, Visio;
     Foarte bune abilitati de analiza si sinteza;
     Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
     Spirit de initiativa;
     Capacitatea de a coordona si gestiona mai multe lucrari in acelasi timp;
     Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
     Abilitati bune de comunicare verbala si in scris;
     Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.

    Responsabilitati

    Cautam un coleg/o colega care se va ocupa de gestionarea si eficientizarea portofoliului operational al entitatilor din Romania prin negocierea, incheierea contractelor de inchiriere, drept de acces, concesiune, comodat etc. de la terti, a actelor aditionale, a notificarilor, precum si a tuturor documentelor de aprobare a acestora; realizeaza analiza ofertelor din piata avand ca scop optimizarea portofoliului existent.

     Elaborare contractele de inchiriere, drepturile de acces, concesiunile, comodatele etc. de la terti, precum si toate documentelelor de aprobare aferente acestora si coordoneaza modul de desfasurare a activitatilor specifice;
     responsabil de negocierea tranzactiilor imobiliare aferente portofoliului alocat, cu respectarea procedurilor si politicilor interne, precum si a legislatiei aplicabile, in vederea obtinerii unor termeni contractuali optimi pentru companie;
     Asigura comunicarea cu clientii interni ca punct unic de contact pentru contractele din portofoliul alocat cat si comunicarea si corespondenta cu autoritatile locale si centrale specifice activitatii, cu proprietarii si chiriasii spatiilor, dupa caz, in scopul derularii in conditii optime a activitatilor comerciale aferente;
     Elaboreaza si centralizeaza rapoarte periodice privind termenele de expirare si renegociere ale contractelor si sprijina functiunile implicate in analizarea oportunitatii prelungirii contractelor si orice tip de raport solicitat de catre managementul superior in legatura cu portofoliul gestionat;
     Centralizeaza si preia solicitarile/ sesizarile tertilor in legatura cu portofoliul gestionat si se asigura ca acestea sunt solutionate;
     Raspunde de actualizarea permanenta a bazei de date a contractelor de proprietati imobiliare din aria de responsabilitate, respectand procedurile si instructiunile de lucru in vigoare;
     Intocmeste rapoarte solicitate de managementul superior, in termenele si conditiile solicitate;
     Verifica si valideaza facturile proprietarilor, daca sunt in conformitate cu contractele incheiate;
     Arhiveaza electronic si fizic toate documentele aferente portofoliului gestionat mentinand evidenta documentelor arhivate.

    Alte informatii

    Beneficiile noastre

    Servicii medicale pentru tine si familia ta;
    Tot ce poti citi cu Bookster;
    Plan individual de beneficii, flexibil in functie de nevoi;
    Oferte speciale pentru vacante, servicii bancare, traininguri, etc;
    Plan de dezvoltare personala si profesionala.

    ​Doar candidatii selectati vor fi contactati!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (9)