Administrator Operatiuni Curente - Agentia Cartier Mureseni

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 04.10.2022
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    - Studii medii sau superioare
    - Cunostinte economice generale
    - Cunostinte bancare generale
    - Operare calculator
    - Operare numerar


    Profilul candidatului:

    - Cunoasterea limbii engleze
    - Orientare spre client
    - Orientare spre rezultate
    - Atentie la detalii
    - Cooperare
    - Abilitati de vanzare si persuasiune

    Responsabilitati

    Efectueaza operatiunile de ghiseu pentru clientela retail si comerciala.
    Asigura vanzarea produselor si serviciilor simple catre clientela retail si comerciala.

    Responsabilitati principale
     Realizeaza vanzarea si promovarea produselor simple, cu exceptia celor de creditare, urmarind indeplinirea obiectivelor personale; ofera informatii generale despre produsele de creditare. Daca este cazul orienteaza clientii catre Consilierii de Clientela ;
     Inregistreaza in aplicatiile informatice produsele comercializate sau transmite instructiuni pentru inregistrarea acestora la CRSC /CPOV /CUPP
     Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;
     Participa la actiunile de animare comerciala organizate la nivel de Regiune cu clienti si prospecti ;
     Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS, etc.);
     Efectueaza operatiunile in numerar (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv operatiunile initiate de consilierii de clientela
     Asigura procesarea sau primeste si verifica documentele aferente operatiunilor clientelei in lei, valuta si le transmite la CRSC/ CPOV pentru prelucrare: instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri barate, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc. ;
     Verifica documentele aferente tuturor operatiunile realizate, autenticitatea numerarului manipulat si incadrarea operatiunilor ordonate de clienti in limitele de disponibilitate;
     Elibereaza extrase de cont la cerere ;
     Efectueaza operatiunile aferente produselor de economisire destinate clientelei Retail si Comerciale ;
     Gestioneaza cererile clientilor legat de activitatea de carduri ;
     Efectueaza operatiunile solicitate de clienti privind cecurile de calatorie; Asigura gestiunea numerarului automatelor bancare si inregistreaza operatiunile aferente in aplicatiile informatice, conform instructiunilor specifice;
     Asigura gestiunea numerarului la nivelul unitatii :
     Realizeaza alimentarile si preluarea numerarului celorlalti operatori din unitate atat in aplicatiile informatice, cat si fizic prin supravegerea transferului de numerar din cheson in tezaur / casa de fier si invers ;
     Realizeaza estimari ale necesarului de numerar si respecta instructiunile de alimentare si remitere in relatie cu Sucursala / Grup /TGN ;
     Realizeaza intocmirea si arhivarea electronica / letric a documentelor specifice operatiunilor de deschidere/inchidere de zi;
     Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar;
     Asigura operatiunile aferente deservirii clientilor ce detin contracte de casete de valori, verifica identitatea acestora si ii acompaniaza in locurile special amenajate pentru accesarea casetelor si cutiilor de valori.
     Solicita supervizarea operatiunilor efectuate conform procedurilor de lucru in vigoare ;
     Realizeaza autocontrolul operatiunilor efectuate, verificand jurnalul de operatiuni ;
     Cunoaste si respecta regulile de securitate, respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;
     Aplica prevederile Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism.
     Asigura actualizarea datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor Retail pentru care efectueaza operatiuni bancare. Indruma clientela comerciala catre Consilierii de clientela sau Responsabilii / Directorii de Agentie in vederea actualizarii datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor.
     Cunoaste Normele si Instructiunile specifice clientelei retail si comerciala si aplicarea corecta a acestora ;
     Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.
     Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar);
     Aplicarea „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si personalului auxiliar si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);
     Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice in Sivadoc si pastreaza arhiva in conditii adecvate.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.