Admin&Payroll Officer – Perioada determinata 2 ani

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Libra Internet Bank SA active.


Vezi toate job-urile Admin&Payroll Officer – Perioada determinata 2 ani active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Libra Internet Bank SA
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.10.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Salutare! Noi suntem Libra Internet Bank, încântați că îți dorești să ne cunoaștem. Suntem acel angajator dornic să descopere și să dezvolte cea mai creativă versiune a ta, pentru ca împreună să oferim clienților cele mai bune experiențe bancare, prin produse și servicii inovatoare.

    Ce ne definește?
    - Suntem de 26 de ani prezenți pe piața bancară.
    - Suntem cunoscuți pentru strategia noastră de nișă, fiind specializați în domenii precum Profesiile Liberale, AgriBusiness, Real Estate sau Digital Banking.
    - Suntem una dintre cele mai digitalizate și agile bănci din România și pionieri în lansarea serviciilor și produselor online: am lansat primul cont 100% online, primul credit 100% online și multe alte servicii bancare digitale.
    - Suntem denumiți și ”banca fintech-urilor” pentru că oferim infrastructură bancară unora dintre cele mai mari fintech-uri, precum Revolut, Monese, TransferWise, Paysera.

    De ce să ne alegi?
    - Investim și oferim recunoștință tuturor colegilor noștri. Odată ajuns în echipă, te faci remarcat rapid și promovezi pe baza rezultatelor tale: peste 70% dintre colegii care ocupă poziții manageriale, provin din promovare internă.
    - Suntem tineri, vârsta medie este de 33 de ani și adevărați specialiști - vei găsi aici oameni energici, dispuși întotdeauna să te ajute.
    - Construim programe dedicate angajaților, strâns legate de pasiunile lor, dar și de nevoile de dezvoltare: Libra Energize, Libra Cultural, Share Your Hobby, Libra Voices, Debatable, Mentoring, peste 2,000 de ore training anual.
    - Nu în ultimul rând, conform studiului realizat de undelucram.ro, Libra este cel mai bun angajator din domeniul financiar-bancar din ultimii trei ani consecutivi.

    Hai în echipa Libra!
    Te așteptăm alături de noi pentru a construi împreună o experiență de banking inovatoare. Noi evoluăm rapid. Și tu poți!

    Cerinte

    - Minim 1 an experienta pe o pozitie similara;
    - Constituie un avantaj cunostintele privin calculul salariale, note contabile si raportari;
    - Cunostinte bune de Excel / Pachet Microsoft Office;
    - Capacitate de analiza si sinteza, initiativa si flexibilitate;

    Responsabilitati

    In rolul de Admin&Payroll Officer vei avea oportunitatea de a face parte din echipa de Remunerare, Compensatii si Beneficii din cadrul Diviziei de Resurse Umane, locatia fiind in Sediul Central, Cladirea Phoenix Tower. Vei gestiona activitati de administrare personal si salarizare si vei oferi suport colegilor in Banca in functie de nevoile lor.

    Salariul de incadrare pentru rolul de Admin&Payroll Officer este in intervalul de 5.500 lei si de 9.500 lei (brut) - in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.

    Ne dorim o persoana cu atitudine proactiva, atenta la detalii si organizata, cu spirit de echipa si orientata catre oameni! :)

    - inregistreaza contractele individuale de munca si actele aditionale pentru toti angajatii bancii (inregistrare in aplicatia de salarizare - SAL);
    - intocmeste corect, complet si la timp dosarele de personal pentru toti angajatii bancii, in conformitate cu normele interne ale bancii;
    - administreaza contractul pentru servicii medicale incheiat cu clinica medicala si raspunde de derularea corecta si la timp a acestor servicii (controale medicale la angajare si periodice);
    - preluarea activitatilor de administrare dosare personal: documente angajare, incetare, suspendare, adeverinte;
    - gestioneaza relatia cu autoritatile statului (ITM, ANAF, ANOFM, CASMB);
    - gestioneaza aplicatia de pontaj a Bancii, verificand ca programul de lucru sa se respecte;
    - realizarea de rapoarte/ centralizari solicitate pe linie ierarahica.

    Postul se afla pe o perioada determinata de 2 ani sau pana la intoarcerea titularei din concediu de crestere si ingrijire copil.

    Alte informatii

    Ce iti oferim:
    Salariu si alte beneficii:
    Salariul lunar de incadrare este intre 5.500 lei si de 9.500 lei brut
    - Tichete de vacanta (3,000 lei/an);
    - Tichete de masa (30 lei/zi);
    - Prime de sarbatori;
    - Abonament medical la o clinica privata;
    - Abonament la Bookster;
    - Pensie privata;
    - Ajutor pentru evenimente deosebite;
    - Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare.

    Beneficii legate de timp
    - Program flexibil, inclusiv ”Late Monday & Early Friday”;
    - Liber de ziua ta de nastere;
    - Concediu de studii;
    - Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie.

    Programe de dezvoltare personala si profesionala:
    - Campionate de discursuri - Libra Voices;
    - Sesiuni de dezbateri – Debatable;
    - Programe sportive - Libra Energize;
    - Programe culturale - Libra Cultural;
    - Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing.

    Daca rolul ti se potriveste, da-ne de veste 😊 Noi evoluam rapid. Si tu poti!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (434)