Sales Supervisor - Philip Morris - Ramnicu Valcea

Angajator: INTERBRANDS ORBICO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ramnicu Valcea
  • Actualizat la: 06.10.2022

    Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru a începe o carieră de succes în vânzări.

    Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

    Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile  clienților noștri.

    "MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

    Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2.000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.

    Obiectivele rolului:

    • Conduce echipa de reprezentanți de vânzări (VSR, VSR Multiday, VSR Back-up) pentru realizarea în zona repartizată a volumelor de vânzări stabilite de partenerul Phillip Morris;
    • Monitorizează gradul de îndeplinire al obiectivelor de acoperire clienți, distribuție, produse, merchandising și încasarea debitelor.
    Responsabilităţile principale:
    • Monitorizează rezultatele de vânzări şi identifică ariile de îmbunătăţire;
    • Se asigură că procedurile zilnice ale agenţilor sunt respectate şi realizate în totalitate;
    • Este implicat în compensarea subordonaţilor direcţi prin comunicarea permanentă a obiectivelor lunare de volum și/sau a altor obiective de lucru stabilite de partenerul Phillip Morris Trading;
    • Supervizează eficienţa activităţile reprezentanților de vânzări (ora plecare/sosire, respectarea rutelor, vacanțe, etc.);
    • Înlocuieşte agenţii în concedii/absenţi, acolo unde nu există un reprezentant de vânzări de rezervă;
    • Cunoaşte procedurile de lucru şi politicile şi se asigură că toţi agenţii aflaţi în subordine cunosc şi aplică aceaste proceduri;
    • Organizează şedinţe regulate cu echipa de vânzare în scopul unei mai bune comunicări;
    • Realizează procesul de inducție și ,, on the job training” pentru fiecare membru al echipei;
    • Asigură instruirea permanentă a oamenilor din subordine, furnizează feedback şi îi însoţeşte periodic pe teren având rolul în dezvoltarea cunoștințelor și modului de acțiune în teren al subordonaților;
    • Monitorizează și evaluează performanța anuală pentru toți reprezentanții de vânzări din subordine.
    Cerinţe:
    • Studii superioare finalizate;
    • Experiență minimă în domeniu - 2 ani;
    • Fară antecedente penale;
    • Permis categoria B și experiență rutieră;
    • Cunoștinte nivel mediu de operare PC;
    • Abilitați manageriale, viziune și gândire strategică, capacitate de analiză și sinteză, capacitate de comunicare, abilitați de vânzare și negociere, abilitați numerice, inițiativă.
    De ce să lucrezi pentru noi?
    • Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
    • Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste si pasionate;
    • Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
    • Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizitioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
    • Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS ORBICO. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS ORBICO >>