Receptioner/a

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    - bune cunostinte de Microsoft Office;
    - nivel avansat de engleza;
    - abilitati foarte bune de organizare;
    - atitudine prietenoasa si pozitiva;
    - abilitati foarte bune de comunicare;

    Responsabilitati

    - inregistrarea amprentelor pentru angajatii noi si dezactivarea amprentelor angajatilor care nu mai fac parte din companie;
    - inventarul saptamanal al consumabilelor;
    - sa actualizezi registrului de control acces;
    - sa tii evidenta vizitatorilor prin inregistrarea fiecarei vizite in Registrul desemnat;
    - sa pastrezi lista de parole actualizata;
    - sa primesti si sa distribui corect si prompt toata corespondenta (facturi, colete);
    - sa pregatesti AWB de curierat si sa apelezi curierului pentru ridicarea corespondentei;
    - sa tii evidenta proviziilor si a papetariei, cu mentionarea persoanelor care au preluat fiecare articol, folosind Lista de inventar;
    - vei asigura suportul pentru intalniri;
    - vei oferi suport pentru alte departamente, daca este necesar: realizarea de copii, scanare, organizare documente etc.

    Alte informatii

    Programul este unul full-time, de luni pana vineri, doua ture: 07:00 - 16:00 / 14:00 - 23:00, prin rotatie. Pentru tura care se termina la ora 23:00 se asigura transport.

    Oferta financiara este:
    - 2400 lei net/luna;
    - tichete de masa de aproximativ 300 lei lunar;
    - asigurare medicala privata;
    - gym 7 card.

    Sediul companiei este in Pipera.