Manager Zonal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CreditAmanet active.


Vezi toate job-urile Manager Zonal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: CreditAmanet
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Ocupand primul loc pe Bucuresti pentru profilul nostru de activitate, suntem o companie ce ofera servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet, comerț cu bijuterii, electronice, bunuri de lux si schimb valutar.

    In prezent, operam in 26 de agenții și deservim comunitați din Bucureşti , Ilfov, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Sibiu , Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureș, Buzău, Ploiești.

    Intrucat oamenii sunt ingredientul de succes al companiei noastre , investim resurse considerabile in formarea si dezvoltarea acestora pentru ca suntem #impreuna atunci cand conteaza!

    Cerinte

    Cum iti dai seama ca te potrivesti?

    • Ai studii superioare finalizate;
    • Ai experienta profesionala relevanta de minim 3 ani in managementul echipei;
    • Deții permis de conducere categ. B și ești disponibil la o activitate preponderenta de teren;
    • Ai bune abilitati de utilizare a instrumentelor digitale de comunicare si productivitate (laptop, smartphone, suita de aplicatii Office 365);
    • Ai competențe de conducere și ești orientat catre rezultate;
    • Ai foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
    • Gasesti solutii la orice problema, accepti provocari si ai o atitudine optimista.

    Responsabilitati

    Rolul tau:

    • Vei coordona activitatea agentiilor din subordine din punct de vedere administrativ, comercial si logistic;
    • Vei coordona si sustine personalul din agentiile alocate, in vederea atingerii obiectivelor de business;
    • Vei verifica si analiza activitatea agentiilor identificand urgentele, in conformitate cu procedura in vigoare, si vei organiza deplasarea catre agentii tinand cont de analiza efectuata;
    • Vei oferi suport operatorilor din punctele de lucru in discutiile cu clientii ori de cate ori acestea depasesc limita de competenta a operatorului: cotatie in nivelul stabilit de proceduri, reclamatii ale clientilor, solicitari ale autoritatilor etc;
    • Vei efectua, la nevoie, modificari in soft-urile de gestiune specifice pentru a rectifica documente intocmite gresit sau pentru a corecta eventualele erori aparute;
    • Vei desfasura activitati lunare de verificare a gestiunilor din cadrul punctelor de lucru;
    • Vei gestiona si distribui materialele atribuite de companie;
    • Vei identifica oportunitatile de dezvoltare pentru agentiile coordonate propunand solutii optime de implementat pentru imbunatatirea indicatorilor de performanta.

    Alte informatii

    Oferta noastra:

    • Training personalizat si un trainer dedicat ;
    • Masina din partea companiei;
    • Salariu motivant, comision corelat cu vanzarile realizate, tichete de masa si tichete cadou oferite cu diferite ocazii;
    • Majorari salariale periodice;
    • Abonament medical la o clinica privata si asigurare de accidente, impreuna cu pachete avantajoase de asigurare medicala pentru membrii familiei la preturi preferentiale;
    • Mediu de lucru profesionist, intr-o companie de succes, stabila pe piața muncii.
    • Abonament bookster;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (151)