Specialist Operatiuni | Centru Comercial

Angajator: GABTEO HR
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

    Cerinte

     Studii superioare finalizate;
     Minimum 3 ani experienta pe un rol similar;
     Bune cunostinte tehnice, facility management, real estate;
     Cunostinte in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
     Limba Engleza – nivel conversational;
     Abilitati foarte bune de organizare, planificare, atentie la detalii, coordonare a activitatilor;
     Abilitati excelente de comunicare, gandire pozitiva, proactivitate, lucru in echipa;
     Capacitatea de a lua usor decizii si de asumare a acestora.

    Responsabilitati

     Propunerea investitiilor privind intretinerea sau modernizarea centrului commercial;
     Mentinerea legaturii cu chiriasii si clientii proprietatii pe parte operationala;
     Supravegherea solutionarilor reclamatiilor sau solicitarilor venite din partea chiriasilor si/sau, daca este cazul, implicarea in mod direct in vederea rezolvarii acestora;
     Asigurarea informatiilor specifice despre serviciile companiei, atunci cand este necesar, asigurarea intretinerii centrului comercial, monitorizarea activitatii operationale, asigurandu-se de buna functionalitate si eficienta a acesteia;
     Propunerea si urmarirea actiunilor pentru remedierea defectiunilor tehnice impreuna cu echipa tehnica: in caz de defectiuni ale echipamentelor tehnice/instalatiilor din imobil, anunta echipele de instalatori/ electricieni/ mecanici subcontractate;
     Mentinerea relatiei contractuale cu furnizorii de servicii pe parte operationala;
     Pregatirea si participarea la licitatiile organizate pentru serviciile operationale;
     Identificarea noilor oportunitati si solutii de colaborare pentru reducerea costurilor de intretinere din punct de vedere operational a centrului comercial;
     Coordonarea si supervizarea activitatilor de: curatenie si intretinere, paza si, PSI si mediu in proprietate.

    Alte informatii

     Tichete de masa;
     Asigurare medicala privata;
     Bookster.