Manager Achizitii Junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Farmacia Dona active.


Vezi toate job-urile Manager Achizitii Junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Farmacia Dona
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.

    Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.

    Alatura-te si tu echipei DONA!

    Cerinte

    Profilul candidatului:

    Experienta directa dе 2-4 ani in achizitii dе produse si servicii, acumulata in companii mari, cu minim 500 angajati, cu operatiuni complexe dе tip retail;
    Experienta sau studii superioare tehnice pentru gestionarea proiectelor ce implica achizitii de echipamente, instalatii, utilaje;
    Abilitati dе prioritizare si planificare a activitatii angajatilor aflati in subordine;
    Gandire analitica si spirit organizatoric;
    Orientare spre rezultate si spre client;
    Abilitati dе project management si dе supervizare echipa.



    Responsabilitati

    Principalele responsabilitati:

    Coordonarеa procеsеlor de аchizitii indirеctе pеntru clientii intеrni, din sediul central si din toate punctеlе dе lucru aflate la nivel nаtionаl;
    Managementul furnizorilor prin identificarea, nеgociеrea, comunicarea permanenta pentru mentinerea sau eficientizarea achizitiilor;
    Imbunatatirea proceselor de achizitii si optimizarea costurilor, in conditiile mentinerii sau cresterii satisfactiei clientilor interni, prin calitatea si promptitudinea serviciilor oferite;
    Bugetarea si planificarea achizitiilor in acord cu obiectivele financiare ale companiei.


    Alte informatii

    Ce iti putem oferi:

    O industrie interesanta, cu un mediu provocator care te va stimula sa crești ca profesionist;
    Impreuna, imbunatațim vietile in fiecare zi! Credem ca fiecare cariera este la fel de unica precum persoana care o anima si ii imputernicim pe colegii nostri sa iși atinga intregul potențial intr-o cultura caștigatoare, motivata de un scop puternic;
    Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;
    Beneficii excelente pentru angajați, cum ar fi: tichete de masa, tichete cadou de Pasti si de Craciun, asigurare privata de sanatate, card de reducere în farmaciile Dona, 7 card, Bookster;
    Mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei in numeroase activitati si procese specifice jobului;
    Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei.

    Apreciem interesul pentru aceasta oportunitate și mulțumim tuturor candidaților care aleg sa aplice.

    Va informam ca vor fi selectati si contactati candidatii care vor indeplini cel mai bine competentele pliate pe nevoile noastre.



    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (68)