Asistent Manager - ONG- Piata Sudului

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr

    Cerinte

    Atribuții:

    - El/ea administrează resursele umane și documentele interne ale organizației

    - Se ocupă de realizarea achizițiilor

    - Gestionează casa

    - Introduce în programul de contabilitate documentele primare

    - Întreține bazele de date

    - Răspunde la telefon

    - Întâmpină oaspeții, oferă sprijin pentru ședințe, întâlniri, se ocupă de protocol

    - Oferă suport pentru ca viața echipei să fie una frumoasă

    Calități :

    - Căutăm o persoană săritoare și energică

    - Aveți calități deosebite în organizarea muncii dvs. și a documentelor pe care le procesați

    - Sunteți fiabil/ă, ați mai lucrat cu banii ?

    - Sunteți organizat/ă, autonom/ă, aveți spirit de inițiativă?

    - Folosirea unui calculator, mai ales a programelor Excell și Saga, nu reprezintă un impediment

    - Română este limba de lucru, dar aveti și un bun nivel de limba engleză

    - Căutați o echipă dinamică într-o organizație cu valori puternice și proiecte pline de sens și impact pentu mediu și oameni ?

    - Sunteți nerăbdator/oare să vă puneți competențele și experiența în slujba unor acțiuni concrete de gestiunea deșeurilor în modul cel mai eficient, privilegiind reutilizarea, mai apoi reciclarea resurselor ?

    Responsabilitati

    Calități :

    - Căutăm o persoană săritoare și energică

    - Aveți calități deosebite în organizarea muncii dvs. și a documentelor pe care le procesați

    - Sunteți fiabil/ă, ați mai lucrat cu banii ?

    - Sunteți organizat/ă, autonom/ă, aveți spirit de inițiativă?

    - Folosirea unui calculator, mai ales a programelor Excell și Saga, nu reprezintă un impediment

    - Română este limba de lucru, dar aveti și un bun nivel de limba engleză

    - Căutați o echipă dinamică într-o organizație cu valori puternice și proiecte pline de sens și impact pentu mediu și oameni ?

    - Sunteți nerăbdator/oare să vă puneți competențele și experiența în slujba unor acțiuni concrete de gestiunea deșeurilor în modul cel mai eficient, privilegiind reutilizarea, mai apoi reciclarea resurselor ?

    Alte informatii

    Pachet salarial 3000-3500 net+ bm de 20/ziua lucrata+transport 150 lei lunar

    Doar candidaturile selectate pentru interviu, vor primi un răspuns din partea noastră.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>