Asistent pentru Directorul Comercial
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile KreativeHR Services active.Vezi toate job-urile Asistent pentru Directorul Comercial active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | KreativeHR Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.10.2022 |
Remote work: | On-site |
Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.
Cerinte
Studii superioare preferabil în domeniul economic și / sau construcții;
Cunoștințe PC (MS Office, PPTX, XLSX – la nivel avansat);
Cunoștințe operare ERP reprezintă un avantaj;
Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
Experiență în domeniul vânzărilor și / sau al construcțiilor pe o poziție similară;
Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor;
Bune abilități de organizare și planificare;
Orientare către rezultat;
Orientare către client;
Excelente abilități de lucru în echipă, comunicare și relaționare interpersonală.
Transmite și urmărește documentația necesară către toate departamentele implicate în procesul de vânzare;
Procesează și monitorizează comenzile în sistem;
Urmărește întreg fluxul logistic de la verificarea stocurilor, rezervarea de material, plasarea comenzilor și urmărirea lor în sistemul informatic până la livrarea produselor/serviciilor;
Înregistrează comenzile de vânzări în sistemul informatic;
Centralizează avizele de expediție pentru materiale livrate pe șantiere;
Oferă suport echipei de vânzări cu facturarea avansului și a situației de lucrări finale;
Centralizează rapoartele de activitate zilnice și săptămânale de vânzări și efectuează toate înregistrările aferente în programele destinate administrării vânzărilor;
Centralizează date și elaborează analiza indicatorilor de performanță a activității de vânzare;
Calculează comisioanele conform politicii comerciale;
Oferă informații legate de lista de prețuri, stocuri, produs, status comenzi către consultanții de vânzări;
Asistă Directorul Comercial în solicitări legate de centralizarea datelor, rapoartelor de activitate la nivel de departament, analize ad-hoc și prezentări în funcție de cerințele managementului.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inginer Electrician pentru Tensiune Medie BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti, | |
CONSULTANT JUNIOR PENTRU AUR DE INVESTITII SI VALUTA - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Asistent Contabil BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (404) |
Raporteaza eroarea la