Contabil

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Chitila
  • Ilfov
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 12.09.2022
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    Experiență de minimum 1 an în contabilitate;
    Cunoașterea regulilor contabile și înțelegerea controalelor contabile;
    Abilități analitice și de rezolvare a problemelor cu atenție la detalii;
    A fi capabil să lucreze în termene și priorități operaționale strânse;
    Bune abilități de rezolvare a problemelor și atitudine de cooperare;
    Cunoștințe excelente ale utilizatorilor despre aplicațiile MS Office;
    Cunoștințe medii de limbă engleză.

    Responsabilitati

    Procesați facturile AP și examinați nepotrivirile, rapoartele T & L;
    Ridicați și răspundeți la întrebările furnizorilor și clienților interni;
    Coordonează aprobarea facturilor AP cu o comandă de cumpărare în conformitate cu proiectarea procesului;
    Procesează cererile de date principale;
    Pregătiți un raport săptămânal și ad-hoc, de ex. GR/IR, diferente de pret;
    Responsabil pentru respectarea consecventă și continuă la orientări și controale interne;
    Investigați erorile de procesare în zona respectivă de responsabilitate și conduceți rezoluția;
    Raportați problemele operaționale (legate de proces sau de sistem) conducătorului echipei;
    Sugerați în mod proactiv idei pentru a conduce la îmbunătățirea continuă;
    Consiliază administratorii din aceeași zonă de responsabilitate;
    Susține conducerea echipei în atingerea obiectivelor de performanță.

    Alte informatii

    Salariu atractiv;
    Program de lucru flexibil;
    Tichete de masă, tichete cadou, asigurare medicala, bonus anual, decontare transport, activități de team building și program de training intern între departamente.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.