Administrator Operatiuni Curente - Agentia Aurel Vlaicu (perioada determinata)

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 01.10.2022
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Studii si Experienta:

    - Studii medii sau superioare

    - Cunostinte economice generale

    - Cunostinte bancare generale

    - Operare calculator

    - Operare numerar


    Profilul candidatului:

    - Cunoasterea limbii engleze

    - Orientare spre client

    - Orientare spre rezultate

    - Atentie la detalii

    - Cooperare

    - Abilitati de vanzare si persuasiune

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:

    - Realizeaza vanzarea si promovarea produselor simple, cu exceptia celor de creditare, urmarind indeplinirea obiectivelor personale; ofera informatii generale despre produsele de creditare.
    - Daca este cazul orienteaza clientii catre Consilierii de Clientela;
    - Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite;
    - Participa la actiunile de animare comerciala organizate la nivel de Regiune cu clienti si prospecti;
    - Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, POS, etc.);
    - Efectueaza operatiunile in numerar (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv operatiunile initiate de consilierii de clientela;
    - Asigura procesarea sau primeste si verifica documentele aferente operatiunilor clientelei in lei, valuta si le transmite la CRSC/ CPOV pentru prelucrare: instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri barate, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc.;
    - Efectueaza operatiunile aferente produselor de economisire destinate clientelei Retail si Comerciale;
    - Gestioneaza cererile clientilor legat de activitatea de carduri;
    - Asigura gestiunea numerarului la nivelul unitatii;
    - Realizeaza alimentarile si preluarea numerarului celorlalti operatori din unitate atat in aplicatiile informatice, cat si fizic prin supravegerea transferului de numerar din cheson in tezaur / casa de fier si invers;
    - Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar;

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.