Referent

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BDO Romania active.


Vezi toate job-urile Referent active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: BDO Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 30.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    Exceptional client service, without exception. There are many ways to answer the question “Why BDO?”

    We could tell you about our 1,600 offices worldwide. We could mention our comprehensive service offerings, our experience across virtually every major industry, or the wide range of clients we serve, from regional businesses to global leaders.

    But what truly sets BDO apart is our commitment to exceeding expectations on every engagement, big or small, for every client, local or multinational. It’s about more than our depth of experience or technical excellence, more than our open, communicative culture. It’s about a firm-wide dedication to delivering service to every single client that is, without exception, exceptional.

    Cerinte

    BDO Auditors & Business Advisors SRL organizeaza in data de 16 septembrie selectie pentru ocuparea postului de referent.

    • studii economice universitare finalizate sau in curs
    • limba rusa, nivel avansat
    • limba engleza, nivel avansat
    • MS Office, Word, Excel, nivel avansat
    • Inițiativă, responsabilitate, spirit de echipă.

    Responsabilitati

    În calitate de Referent la BDO vă veți dezvolta abilitățile și cunoștințele adecvate pentru realizarea următoarelor activități:
    • Contabilitate cu ciclu complet pentru firme din diverse domenii de activitate;
    • Contabilitate statutară în conformitate cu reglementările locale;
    • Raportare lunară statutară și raportare de management;

    Alte informatii

    Ce oferim:
    • Creștere personală și profesională;
    • Program de onboarding;
    • Avansare în carieră;
    • Programe de training;
    • Beneficii extrasalariale, asigurare medicală privată, program de lucru de acasă și flexibil și multe altele.