PROPERTY MANAGER

Angajator: Klintensiv
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 29.09.2022
    Scurta descriere a companiei


    S.C. Klintensiv S.R.L. este o companie producătoare de agenți destinați curățării și igienizării de spații și suprafețe din domeniul medical și nu numai. Portofoliul companiei cuprinde produse biocide, produse destinate igienei corporale, produse de curățenie pentru zona HoReCa, produse cosmetice.

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul tehnic sau in domeniile inginerie, inginerie economica, economic, administrarea afacerilor, marketing sau constructii civile;
    - Cunostinte avansate in domeniul property management & facility management; certificarile de specialitate in property management / asset management sau diverse domenii tehnice – constituie un plus
    - Foarte bună abilitate de rezolvare a problemelor;
    - Excelentă capacitate de luare a deciziilor;
    - Experienta minima necesara: minim 3 ani de experienta in munca pe o pozitie similara;
    - Posesor permis de conducere – categoria B.

    Responsabilitati


    Descrierea postului:

    - Asigura administrarea si intretinerea sediilor/imobilelor in care se desfasoara activitatea de productie sau administrativa a societatii;
    - Cooordoneaza intreaga activitate operationala si de gestionare a relatiei cu portofoliul de chiriasi din activele administrate, inclusiv in ceea ce priveste managementul contractelor de inchiriere.
    - Tine evidenta, urmareste si gestioneaza executia contractelor de utilitati, telefonie, si alte servicii de utilitate generala;
    - Asigura o administrare eficienta a intregii infrastructuri administrate, aprobă planurile de interventie asupra echipamentelor tehnice;
    Stabileşte obiectivele strategice privind elaborarea bugetului operational, de mentenanta si investitii, fiind implicat direct in elaborarea si monitorizarea ulterioara a bugetului anual;
    - Gestioneaza direct relatia cu chiriasii corporativi din activele administrate, asigurand un management proactiv pentru asigurarea functionalitatii optime a infrastructurii si activitatilor tehnico - administrative;
    - Raspunde pentru amenajarea sau reamenajarea spatiilor de birouri si a celor comerciale in conformitate cu planurile.
    - Gestioneaza in mod corect si eficient relatia cu furnizorii de servicii pe intreaga gama de servicii specifice property & facility management, fiind responsabil pentru negocierea sau renegocierea contractelor de prestari servicii in parametrii optimi de calitate - pret - service si garantii;
    - Organizeaza si asigura impreuna cu firma externa afectuarea curateniei si lucrarilor de intretinere in birouri si in curte;
    - Inregistreaza avariile aparute si supravegheaza modul in care sunt realizate reparatiile;
    - Se ocupa de administrarea parcului auto.

    Alte informatii

    Oferim:
    • pachet salarial motivant ;
    • mediu de lucru placut si profesionist, posibilitati de dezvoltare personala si profesionala.