Junior HelpDesk

Employer: Prohuman
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 02.10.2022
    Short company description

    Requirements

    Cunostinte, aptitudini si experienta necesare pentru buna desfasurare a activitatii

    • experienta de minimum 1 an intr-o functie de suport

    • abilitati de comunicare (Limba Romana si Limba Engleza – Nivel Avansat)

    • orientarea spre servicii

    • gandire analitica

    • cunostinte hardware si de networking de nivel avansat

    • cunostinte avansate legate de sistemele de operare Microsoft si a aplicatiilor de tip Microsoft Office

    Responsibilities


    Atributiile postului:

    • Responsabil pentru toate sistemele de infrastructura si operationale care sprijina aplicatiile de business ale Beneficiarului;

    • Responsabil sa reactualizeze “Serviciul de interventie / recuperare date in caz de dezastre” asigurand continuitate la nivelul serviciilor agreate;

    • Sa se asigure ca derularea activitatilor firmei este protejata de accesul neautorizat in intreaga retea de calculatoare instalata in acord cu standardele de securitate ale Beneficiarului;

    PED050922