Senior Team Leader Call Center

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Candidatul Ideal
    -Experienta in managementul unei echipe, minim 2 ani
    -Abilitati analitice si de structurare a informatiei
    -Orientat catre detalii si oferirea de solutii
    -Personalitate creativa si proactiva, inovativ si orientat catre clienti
    -Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris
    -Absolvent studii superioare
    -Bune cunostinte de engleza & utilizare calculator

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    -Monitorizezi, coordonezi și dezvolți echipa din subordine, astfel încat să asiguri buna funcţionare a activităţii de call center;
    -Te asiguri că solicitările clienților sunt tratate într-o manieră profesionistă și soluționate în cel mai scurt timp posibil și în conformitate cu standardele companiei;
    -Ești implicat în proiecte inter și intra departamentale cu rol în dezvoltarea și eficientizarea activității de call center;
    -Organizezi întâlniri periodice cu echipa, stabilești priorităti și termene limită, adaptezi planurile dacă este cazul;
    -Întocmești și actualizezi rapoarte conform ariei de activitate și orice alte rapoarte solicitate de managerul direct;
    -Stabilești obiective SMART și urmăresti periodic (în funcție de specificul activității) realizarea acestora, oferi feedback și faci coaching;
    -Monitorizezi procesul de analiză periodică a performanței pentru angajații din aria de coordonare, asigurându-te că se desfășoară în standardele de calitate stabilite la nivel de companie;
    -Oferi suport operațional operatorilor pentru buna desfășurare a activității din Call Center;
    -Oferi suport altor departamente, pe probleme care țin de activitatea de call center.