Senior Team Leader Call Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Regina Maria active.Vezi toate job-urile Senior Team Leader Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Regina Maria |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.12.2022 |
Remote work: | On-site |
Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:
- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.
Candidatul Ideal
-Experienta in managementul unei echipe, minim 2 ani
-Abilitati analitice si de structurare a informatiei
-Orientat catre detalii si oferirea de solutii
-Personalitate creativa si proactiva, inovativ si orientat catre clienti
-Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris
-Absolvent studii superioare
-Bune cunostinte de engleza & utilizare calculator
Descrierea jobului
-Monitorizezi, coordonezi și dezvolți echipa din subordine, astfel încat să asiguri buna funcţionare a activităţii de call center;
-Te asiguri că solicitările clienților sunt tratate într-o manieră profesionistă și soluționate în cel mai scurt timp posibil și în conformitate cu standardele companiei;
-Ești implicat în proiecte inter și intra departamentale cu rol în dezvoltarea și eficientizarea activității de call center;
-Organizezi întâlniri periodice cu echipa, stabilești priorităti și termene limită, adaptezi planurile dacă este cazul;
-Întocmești și actualizezi rapoarte conform ariei de activitate și orice alte rapoarte solicitate de managerul direct;
-Stabilești obiective SMART și urmăresti periodic (în funcție de specificul activității) realizarea acestora, oferi feedback și faci coaching;
-Monitorizezi procesul de analiză periodică a performanței pentru angajații din aria de coordonare, asigurându-te că se desfășoară în standardele de calitate stabilite la nivel de companie;
-Oferi suport operațional operatorilor pentru buna desfășurare a activității din Call Center;
-Oferi suport altor departamente, pe probleme care țin de activitatea de call center.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Junior Team Leader– On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (226) |
Raporteaza eroarea la