Contabil

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 01.10.2022
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Studii superioare
    Minim 5 ani experienta pe un rol asemanator
    Limba engleza nivel mediu

    Responsabilitati

    - operare facturi achizitii de la furnizorii interni, externi urmarind respectarea clauzelor contractuale incheiate cu furnizorii;
    - emitere si operare facturi catre clientii interni si externi;
    - preluarea extraselor bancare, lei si valuta;
    - evidenta gestiunii stocurilor, urmarirea descarcarii gestiunilor dar si a rezultatelor inventarierii patrimoniului unitatii si consemnarea in evidente a rezultatelor;
    - inregistrare si verificarea registrului de casa (chitantelor, bonurilor fiscale si a dispozitiilor de plata/incasare);
    - verificarea si inregistrarea in contabilitate a deconturilor de cheltuieli interne si externe;
    - verificarea si inregistrarea in contabilitate a cheltuielilor cu delegatiile interne si externe;
    - urmarirea balantei comerciale cu clientii si furnizorii, scadentare furnizori si clienti si repartizarea corecta pe centrele de cost a acestora;
    - urmarirea cheltuielilor efectuate de societatea comerciala respectand legislatia fiscala privind deductibilitatea/nedeductibilitatea cheluielilor;
    - tine legatura cu institutiile bancare, pregateste documentatia necesara in vederea obinerii creditelor, lesingurilor, emitere scrisori de garantie.
    - intocmire diverse situatii, analize pe conturi, centre de cost, intocmire cash-flow.
    - verificarea balantei contabile

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.