Manager clientela si operatiuni -Agentia Calea Martirilor

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 28.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostinte si experienta

    Cunostinte generale economice, bancare generale, vanzari, despre BRD, despre concurenta, specificul si evolutia pietei
    Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
    Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite
    Cunostinte informatice: Excel, Word , PPT
    Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice
    Carnet categorie B
    Cunoasterea unei limbi straina de circulatie internationala (preferabil)

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale

    Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu
    Asigura serviciile legate de operatiuni curente in lei si in devize ale clientelei, verificarea autenticitatii acestora si incadrarea in limitele de disponibilitati ;
    Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS etc.);
    Efectueaza operatiunile (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv constituiri/ lichidari produse de economisire si verifica documentele aferente operatiunilor realizate;
    Proceseaza/ primeste si verifica documentele aferente operatiunilor curente (in lei, valuta) si le transmite catre CRSC /CPOV pentru prelucrare ( instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc.) ;
    Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar;
    Cunoaste si respecta regulile de securitate, respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;
    Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.
    Identifica si atrage noi clienti