Manager_ B2C Linii de Business _ID 1294064

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.08.2022
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Cautam un coleg/a care
    - elaboreaza o propunere atât pentru achiziție, cât și pentru bază (retenție, vânzare încrucișată și upsell) pentru segmentele B2C postpaid, prepay și SoHo, inclusiv strategii specifice segmentului (tineri, juniori, seniori).
    - mentine legătura eficientă cu echipa internă de subordonați/manageri de propuneri, precum și cu părțile interesate transversale (produse, dispozitive, management de bază, operațiuni de marketing, on-line, vânzări, IT, TD, comunicații, finanțe)
    - asiura reținerea eficientă, vânzarea încrucișată și vânzarea în plus a clienților existenți de telefonie mobilă, fix și DTH.


    Studii
     Studii superioare
    Experienta

     Experienta min. 8 ani in Marketing / piata Telecom
    CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
     MS Office
     Engleză: mediu spre fluent, atât scris, cât și conversațional
     Abilități de comunicare, organizare, planificare;
     Orientare către client, orientare către rezultate, spirit de inițiativă, abilitatea de a lucra în echipă, abilitatea de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor în timp optim;
     Persoană activă, foarte organizată și structurată, capabilă să coordoneze și să gestioneze mai multe sarcini în același timp;
     Capacitatea de a face față unui mediu de lucru dinamic, în continuă schimbare;
     Abilități bune de comunicare verbală și în scris;
     Capacitatea de a menține un climat de muncă prietenos și respectuos cu colegii.

    Responsabilitati

    Ce trebuie să faci

     Pentru fiecare segment major: numai mobil, convergent, SoHo, construieste un plan de acțiune de marketing pe termen scurt și mediu, de la ofertă la loialitate, inclusiv strategie de vânzare încrucișată/upsell pentru a oferi cea mai profitabilă bază pe termen lung.
     Planifica și executa acordul de buget de consum în ceea ce privește reclamele nete și rentabilitatea unitară pentru cele 3 segmente (doar mobil - pre și post, convergent și SoHo)
     Furnizează acțiuni pentru a asigura atingerea KPI-ului segmentului: venituri, profitabilitate, GS, reclame nete, prelungiri de contract, prezență HH, RGU/HH
     Se ocupa de managementul și conducerea propunerilor și bazele oamenilor într-un mod segmentat, motivarea oamenilor, capacitatea de a deține întregul segment de la GS la abandon și creștere
     Ss alinieaza cu Orange România Communications și Grupul pe diferite subiecte
     Asigura succesul transversal al noii organizații, lucrând îndeaproape cu inovarea produselor, dispozitivelor, operațiunilor de marketing conform procesului stabilit
     Construiește oferte Digital first (mobile first) pentru a se adresa din ce în ce mai mulți clienți digitali și pentru a susține obiectivul echipei online.
     Organizeaza echipa pentru a gestiona atât ofertele de achiziție, cât și de retenție/fidelizare, retenția proactivă și reactivă, HH X-sell, precum și managementul abandonului cu toate părțile interesate implicate
    El/ea va lucra îndeaproape cu
     Analiza pieței și a concurenței pentru crearea de valoare, abordarea HH, utilizeaza contribuțiile echipei de cercetare pentru a adapta proiectarea propunerilor planificate la nevoile probabile ale segmentelor țintă
     Operațiuni de marketing - furnizarea în avans a intrărilor în foaia de parcurs, acordarea priorităților pentru afacere, lucrul conform unui proces TTM comercial comun, pregătirea activităților de lansare pe piață (organizare de primă linie, coordonare BTL per canal, instruire, prezentare de vânzări etc.). Simplifica până la extrem ofertele și se asigura că propunerea proiectează experiența clientului, asigurând suport adecvat, prezentare, intrări de formare, suport pentru argumentele de vânzări către departamentul de vânzări și CS la lansarea inițiativelor cheie în canale.
     Dispozitive și echipe din lanțul de aprovizionare în vederea dezvoltării, coordonării și implementării activităților dispozitivelor, echilibrând subvenții, rate într-o dezvoltare a profitabilității complet modelată.
     Departamentul de vânzări și Servicii pentru clienți pentru a asigura un proces de achiziție și reținere consistent și eficient
     Comunicare - Brief de propunere pentru execuții ATL & BTL și validarea execuției conform planului și priorităților operațiunilor de marketing
     Echipa digitală pentru a construi oferte digitale
     Asigura o planificare adecvată cu părțile interesate interdepartamentale și dezvoltarea planurilor de lansare de marketing pentru toate inițiativele.