Specialist Achizitii Interne (f/m)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lidl Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Achizitii Interne (f/m) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Lidl Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.11.2022
    Remote work: On-site

    Tmpreuna suntem Lidl, angajator de top atat tn Romania cat si tn Europa pentru al saselea an consecutiv si te asteptam tn echipa noastra pentru a face primul pas tn cariera ta alaturi de noi!

    Rolul tau
    • Vei gestiona procesul de achizitie de bunuri si servicii tn cadrul departamentului de achizitii interne;
    • Vei identifica furnizori noi si vei negocia conditiile comerciale;
    • Vei pregati documentatia de licitatie pentru proiectele planificate, cat si validarea furnizorilor;
    • Vei fi implicat tn procesul anual de bugetare;
    • Vei identifica metode de optimizare a costurilor si a proceselor existente;
    • Vei organiza si gestiona proiectele desfasurate la nivel national.
    Oferta noastra

    Tti pregatim un plan de scolarizare personalizat. Pentru ca ne recompensam pe masura angajatii, tti oferim un salariu motivant cu majorari salariale garantate anual, tichete de masa si tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru ca sanatatea angajatilor este foarte importanta pentru noi, vei avea asigurare medicala privata si asigurare de accidente, tmpreuna cu pachete avantajoase de asigurare medicala pentru membrii familiei. Totodata, tn functie de vechimea tn Lidl vei primi zile de concediu tn plus.

    • Studii superioare finalizate;
    • Experienta de minim 1 an tn domeniul achizitiilor, constituie un avantaj experienta tn domeniul de curenti slabi ( video, efractie, incendiu);
    • Cunostinte de limba engleza(scris si vorbit), constituie avantaj cunoasterea limbii germane;
    • Atent la detalii cu abilitati buna de organizare, capacitatea de gestionare simultana a mai multe proiecte, recunoscand prioritatile si interdependentele;
    • Abilitati de negociere si comunicare , spirit antreprenorial;
    • Cunostinte bune de operare MS Office (Excel, Word, Power Point).

    Suntem prezen?i pe pia?a din Romnia din 2011, timp n care am crescut ambi?ios ?i sustenabil, oferind produse de calitate cump?r?torilor, respect partenerilor, proiecte ?i investi?ii comunit??ilor ?i mediului ?i un loc ideal de munc? angaja?ilor no?tri. n prezent avem peste 270 de magazine, 5 centre logistice ?i peste 8000 de angaja?i n toat? ?ara ?i am fost desemna?i Angajator de Top att n Romnia ct ?i n Europa pentru al patrulea an consecutiv.
    Fie c? angaja?ii no?tri lucreaz? n sediulcentral, n centrele logistice sau n magazine, cu to?ii se dedic? acelora?i valori ?i motiva?iei de a face compania Lidl n fiecare zi tot mai bun?. Noi le oferim ?ansa s? ?i construiasc? o carier? de succes, iar pentru aceasta investim resurse considerabile pentru formarea ?i dezvoltarea lor pe toate planurile. Doar mpreun? facem posibil? #BucuriaLidl zi de zi!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (54)