On-Site Generalist Resurse Umane

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Internship
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 03.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

     Gestioneaza procesul de inductie (orientare si integrare) a noilor angajati
     Asigura asistenta si consultanta angajatilor referitor la prevederile politicilor de resurse umane
     Gestioneaza solicitarile salariatilor si le solutioneaza in acord cu procedurile aplicabile
     Realizeaza si elibereaza documentele solicitate de angajati
     Mentine relatia cu furnizorul de servicii de Medicina Muncii
     Gestioneaza si arhiveaza documentele de personal
     Intocmeste rapoarte de intrari/iesiri privind angajatii
     Gestioneaza procesul de comunicare in cadrul organizatiei
     Comunica intern informatii referitoare la departamentul de resurse umane, beneficiile oferite de companie
     Participa activ la rezolvarea sarcinilor echipei
     Pregateste si transmite rapoarte specifice de HR la solicitarea altor departamente

    Responsabilitati

     Experienta dе minim 2 ani in rol de HR Generalist
     Cunostinte de baza in legislatia muncii
     Nivel crescut de autonomie
     Capacitatea dezvoltata dе planificare si organizare, dorinta dе autodezvoltare si perfectionare;
     Abilitati excelente dе comunicare si spirit dе observatie
     Capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor
     Proactivitate si orientare catre client
     Persoana adaptabila, punctuala, responsabila, organizata, atenta la detalii, cu initiativa
     Cunoștințe dе operare PC - MS Office (in special Outlook, Excel și Word) si Internet
     Cunoștințe dе limba engleza la nivel conversational
     Permis categoria B