Merchants Inside Sales Operator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Merchants Inside Sales Operator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.08.2022
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    • High school and Bachelor’s degree in Business/Economics or any
    related fields (Commercial, Marketing), preferably;
    • 2 – 3 years experience in B2B Sales or Telesales;
    • Knowledge of Romanian market, corporate and professional
    markets and ability to identify and manage various risks and
    opportunities;
    • Office 365; CRM knowledge - Sales force will be a plus;
    • LinkedIn (and similar networking / social tools);
    • English skills – medium level (written and spoken).

    Responsabilitati

    Sales activities:

    • Make the necessary number of qualified calls and video meetings, based on the commercial
    objectives;
    • Ensure that sales activities are effectively planned for the optimal use of time and resources;
    • Monitor and act efficiently, taking into account new information about new or existing clients;
    • Meet the performance indicators for affiliates and maintain the clarity of the decision-making
    process in order to determine the operating capacity according to the affiliates’ needs and to solve
    any client's problem;

    Acquisition activities:

    • Fulfilling individual objectives by developing the affiliate network;
    • Be able to identify and record adequate level of information to open future opportunities;
    • Monitoring all new information received about (potential) affiliates, both inside and outside the
    company;
    • Elaboration of the plan and objectives necessary for the affiliation process;
    Maintenance activities:
    • Build and maintain long-lasting relationship with clients; by meeting the retention rate set for its
    portfolio and ensuring profitability growth;
    • Develops and maintains a good knowledge of products and services, trends in the field and
    competition;
    • Ensures retention of the contracts with the existing affiliates and maintains a target retention rate
    within his/her designated portfolio;