Manager Clientela Mass Market - Agentia Targu Frumos

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 02.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostinte si experienta:

    Cunostinte economice si bancare generale, vanzari, despre BRD, despre concurenta, specificul si evolutia pietei.
    Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare;
    Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite;
    Cunostinte informatice: Excel, Word, PPT;
    Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice.

    Responsabilitati

    Principalele responsabilitati:

    Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu;
    Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale;
    Consiliaza clientii din portofoliu, fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite;
    Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, consiliaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii;
    Pregateste si analizeaza dosarele de credit;
    Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate;
    Contacteaza clientii din portofoliu care inregistreaza debite;
    Cauta si atrage noi clienti;