Analist Aplicatii Software

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Analist Aplicatii Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    -Studii superioare;
    -Cunostinte mediu-avansate suita MS Office;
    -Experienta pe suport aplicatii, intelegi arhitectura si designul software-ului;
    -Cunostinte basic-mediu PM, structuri/ interogari baza de date;
    -Cunostinte de Microsoft SQL Server, REST API’s, MySQL.

    Responsabilitati

    -Participi, cu rol consultativ, în procesul de recrutare și selecție a noilor colegi, la solicitarea managerului direct;
    -Te implici direct și proactiv în inducția și formarea noilor colegi din echipa din care faci parte, astfel încât să facilitezi adaptarea acestora la sarcinile și responsabilitățile postului;
    -Participi, la solicitarea managerului direct, la procesul de managementul performanței pentru colegii pe care i-ai îndrumat în perioada de inducție;
    -Participi la elaborarea, implementarea și monitorizarea acțiunilor de îmbunătățire a calității, specifice activității tale. -Oferi suport de tip specialist pentru nefunctionalitatile IT identificate de catre clientii companiei, preiei ticketele;
    -Oferi suport primar pentru nefunctionalitatile IT identificate de catre clientii externi;
    -Preiei de la utilizatorii de business cerintele de setari/ modificari de parametri ale aplicatiilor utilizate;
    -Oferi suport primar pentru sesizarile din partea clientilor interni;
    -Te implici in testarea interna a modulelor aplicatiilor operationale;
    -Acorzi sprijin colegilor din alte departamente, proactiv sau la cerere, în limita timpului disponibil și a competențelor.